جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 اسفند 1394     
طرح سیستم فراخوان تاکسی را با جدیت پیگیری می کنیم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسی رانی تهران اعلام کرد دسترسی آسان شهروندان به تاکسی با کمک مدیریت هوشمند شهری از اهداف اساسی سازمان تاکسی رانی در سال آتی است.

میثم مظفر به برنامه های سازمان تاکسی رانی در سال آتی اشاره کرد و گفت : نصب کال سنتر بر روی تاکسی ها و استفاده از اپلیکیشن موبایلی که عرضه و تقاضای سفر را مدیریت کند، بخش دیگری از فعالیت های ما در سال آینده خواهدبود.

وی افزود: ایجاد سیستم یکپارچه فراخوان تاکسی در شهر تهران یکی از برنامه های مهم تاکسی رانی است که فعلا در مرحله مقدماتی قرار دارد و در سال پیش رو اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت مدیریت هوشمند شهری افزود : استفاده از ابرازهای هوشمند سبب می شود شهروندان تهرانی درهر موقعیت جغرافیایی که هستند به تاکسی دسترسی داشته باشند.

مظفر خاطر نشان کرد: برنامه ما این است که در سه سال آینده ده هزار خودروی هیبریدی را به سازمان تاکسی رانی وارد کنیم . سال 94 چند صد دستگاه با هدف حمایت از بخش خصوصی به سیستم مدیریت شهری اضافه شد که در سال آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مظفر در پایان یاد آور شد: در سال آتی کرایه تاکسی 15 درصد افزایش می یابد که این نرخ تا پایان سال ثابت است و اگر کسی بیشتر از 15 درصد به کرایه خود بیفزاید تخلف کرده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: