جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 14 اسفند 1394     
در روز دوم «كنفرانس بين المللي مهندسي ترافيك» مورد بررسي قرار گرفت:
آسيب شناسي پروژه هاي حمل و نقل شهري

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،«پانزدهمين كنفرانس بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك» با برگزاري 16 نشست تخصصي در خصوص موضوعاتی همچون ايمني ترافيك، حمل و نقل همگاني، سيستم هاي حمل و نقل هوشمند و برنامه ريزي حمل و نقل به دومين روز برگزاري خود پايان داد.

علاوه بر نشست های تخصصي، 12 كارگاه علمي نیز به زبان هاي فارسي و انگليسي برگزار شد كه از جمله مي توان به دو كارگاه با موضوع هزينه تصادفات و تحليل انواع تصادفات اشاره کرد كه به ترتيب از سوي اسماعيل آيتي و حسين حق شناس ارائه شد.

بر اساس اين گزارش، در دومین روز کنفرانس، سه كارگاه اجرايي شامل تأثير نظارت در اجرا بر بهبود عملكرد خط كشي هاي ترافيكي، بهبود مقاومت خط كشي هاي ترافيكي در برابر سُر خوردگي و سياه شدگي و آشنايي با انواع رنگ ها و پوشش هاي ترافيكي نیز برگزار شد كه دو كارگاه اول به وسيله پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران و كارگاه سوم توسط گروه صنعتي و شيمايي ريف ارائه شد.

اين گزارش مي افزايد فلوريان ويخن مه ير، پكتاريوف تريان تافايليديس، وولف هالگر آرندت، هنريك گادماندسون، آلن راس، ژوا دِ آبرئو اِ سيلوآ و هيروشي نيشي ماكي، 7 سخنران خارجي روز دوم كنفرانس بودند.

گفتني است راهكارهاي ساماندهي موتورسيكلت سواران شهر تهران، عنوان كارگاهي بود كه از سوي سردار دكتر تيمور حسيني رييس پليس راهور تهران بزرگ ارائه شد و در ميزگرد تخصصی آسيب شناسي پروژه هاي حمل و نقل شهري با حضور مهندس تشكري هاشمي، معاون شهردار تهران و نيز پروفسور رياضي كرماني و دكتر افندي زاده، دو نفر از اساتيد دانشگاه، موضوع  پروژه هاي حمل و نقلي تهران، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: