جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 اسفند 1394     
بزرگراه خلیج فارس مزین به احجام نوری شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از نصب احجام نوری در بزرگراه خلیج فارس و تدارک برنامه های استقبال از بهار برای زیباسازی معابر جنوب شهر خبر داد.

مسعود سلیمی یکی از فعالیتهای ویژه این حوزه را نصب 266 حجم نوری در بزرگراه خلیج فارس دانست و گفت: این احجام با طرح های گل و پرچم به منظور زیبایی بصری این معبر مواصلاتی پرتردد به هنگام شب،  روی 133 پایه در بزرگراه نصب شد.

سلیمی همچنین با اشاره به انجام عملیات نورپردازی در پل های شهید کاظمی و صنیع خانی بیان کرد: قبل از این فعالیت کاشی کاری این دو معبر اجرا شده که پس از این فعالیت نورپردازی این دو پل نیز در برنامه اجرایی اداره زیباسازی این حوزه قرار گرفته است.

این مسئول در بخش دیگری به تشریح سایر فعالیتهای طرح استقبال از بهار پرداخت و اظهار کرد: طی برنامه ویژه ای معابر و میادین این منطقه به مناسبت سال جدید آذین بندی و ساماندهی می شود.

این فعالیتها شامل نورپردازي، رسيدگي به وضعيت آبنماها،  روشنايي ، المان ها و رنگ آمیزی خواهد بود که در بیش از 50 معبر منطقه اجام می شود.

علاوه براین به منظور آماده سازی شهر و زیباتر شدن آن ضمن ترمیم نقاشی های دیواری سطح منطقه، کلیه زواید فیزیکی و بصری حذف خواهد شد.

به گفته سلیمی فعالیت شستشو و رنگامیزی بیش از 2هزار و 900 مورد المان شهری سطح منطقه نیز در طرح استقبال از بهار انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: