جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 اسفند 1394     
اسید‌پاشی در مازندران تکذیب شد

خبرگزاری فارس: خبرهای مربوط به اسید‌پاشی به دلیل ابعاد مختلف اجتماعی که دارد سریع دست به دست می‌چرخد و رسانه‌ای  می‌شود.

با گسترش شبکه فضای مجازی و دسترسی همه افراد به این شبکه اتفاقات ریز و درشت، صحیح و ناصحیح سریع دست به دست شده و برخی‌ها بدون رعایت جوانب و اثرات سوئی که ممکن است به جامعه وارد شود اقدام به انتشار تصویر نادرست و بدون منبع موثق می‌کنند.

چند روز گذشته در استان سمنان یک مورد اسیدپاشی اتفاق افتاد، مصدوم این حادثه برای درمان به مازندران منتقل می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر انتقال این مصدوم به بیمارستان زارع را تایید کرد و در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌های استان مازندران روند درمان این بیمار را نیز تشریح کرد.

اما این خبر در برخی از کانال‌های تلگرامی وارونه جلوه داده شد و به جای اشاره به اصل موضوع خبر یکی از خبرگزاری‌ها تنها به انتشار عکس مصدوم اقدام کرده و به دلیل انتصاب این کانال‌ها به نام‌های محلی مازندران، این طور در برخی اذهان عمومی شایع شده که اسیدپاشی در مازندران اتفاق افتاده است.

خبرنگار خبرگزاری فارس برای بررسی بیشتر این موضوع با معاون‌ اجتماعی فرماندهی انتظا‌می مازندران در این ارتباط گفت‌و‌گو کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبر‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری درباره مطرح شدن بحث اسید‌پاشی در شهرستان ساری اظهار کرد: این موضوع کاملا کذب است و اصلا در مازندارن مشکلی از این دست نه اتفاق افتاده و نه به نیروی انتظامی گزارش شده است.

ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران درباره شایع شدن اسیدپاشی نیز بیان داشت: اورژانس مازندران نیز نه تنها امروز بلکه روزهای گذشته هم ماموریتی در ارتباط با اسیدپاشی نداشته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: