جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 اسفند 1394     
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد:
بهره مندی از دستاوردهای کنفرانس حمل ونقل در بهبود ترافیک پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: دستاوردهای علمی کنفرانس بین المللی حمل ونقل و ترافیک می تواند در بهبود وضعیت ترافیک پایتخت راهگشا باشد.

سردار تیمور حسینی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک تصریح کرد: همانطور که از نام کنفرانس مشخص است تاکید بیشتر دستاوردها و مقالات و پژوهش های علمی این کنفرانس بر مهندسی ترافیک و زیر ساخت هاست که تاثیر بسیاری در وضعیت ترافیکی شهرها دارد .

به گفته وی گرچه در کنار مهندسی ترافیک اصلاح رفتارها و فرهنگ ترافیک هم در کنفرانس های حمل ونقل مورد تاکید است اما باید توجه داشته باشیم در گام نخست برای اصلاح رفتارها و کاهش معضل ترافیک در کلانشهرها باید زیرساخت های توسعه حمل ونقل عمومی را ارتقا بخشیم.

وی ادامه داد: استفاده از دستاوردها و پژوهش های علمی این چنین کنفرانس هایی در کلانشهرهایی که با معضل ترافیک دست به گریبان هستند و تنها راه برون رفت از این معضل هم توسعه حمل ونقل عمومی است می تواند بسیار راه گشا باشد، چنانچه می بینیم طی سنوات گذشته هم بسیاری از طرح ها و زیرساخت ها برگرفته از پژوهش های علمی و تجربه شده بوده است.

حسینی تصریح کرد: هر اقدامی هرچند کوچک می تواند قدمی باشد برای بهبود وضعیت ترافیک پایتخت که توسعه زیرساخت های ترافیک در تهران در اولویت است.آ

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: