جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 اسفند 1394     
حمل و نقل پاک به عنوان رویکردی پاک مورد توجه قرار گرفته است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص خروجی کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک گفت: این یک کنفرانس علمی است که از چهار قاره و به طور ویژه از کشور ایران به عنوان مقالات و تولید علم صورت می گیرد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: موضوعات متعددی اعم از عمران، ترافیک، محیط زیست، موضوعات فرهنگی و علوم دیگر علم ترافیک را تشکیل داده و لازمه بحث ترافیک تولید علم و دانش است که به وسیله آن بتوان بهتر عمل نمود.

وی تصریح کرد: مهم ترین هدف برگزاری این کنفرانس علاوه بر تولید علم و قرار گیری کار بحث های اجرایی به دست دستندرکاران است.

تشکری هاشمی در ادامه افزود: قابل ذکر است که تصمیمات بنیادین به زمان ویژه ای نیاز دارد تا بتواند در طی پروسه زمانی معقولی به مرحله اجرا برسد.

وی اذعان داشت: تحولات بسیاری در بحث ترافیک کشور مشاهده می گردد که مهمترین آن حمل و نقل عمومی است و اینکه امروز حمل و نقل پاک به عنوان یک رویکرد پاک مورد توجه قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به زیرساخت های شهری متناسب با اقتضای شهر بیان کرد: زیرساخت ها، الگوها و مدل های جدیدی به وجود آمده که این امر، نتیجه مبادله دانش و مبادله تجارت بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: