جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 اسفند 1394     
امکان پرداخت مرحله ای جرایم معوقه رانندگی در سایت راهور

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی امکان پرداخت نوبه ای یا مرحله ای جرایم رانندگی را در سایت راهور ۱۲۰ فراهم کرده است.

سرهنگ احمد کریمی اسد در خصوص درخواست هموطنان مبنی بر ایجاد نوعی تسهیلات برای پرداخت مرحله ای یا نوبه ای جرایم معوقه رانندگی بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در راستای خدمات رسانی بیشتر به هموطنان و در پاسخ به این درخواست شرایطی را در سایت راهور ۱۲۰ فراهم کرده تا امکان پرداخت نوبه ای یا مرحله ای جرائم رانندگی فراهم شود.

 وی ادامه داد: برای بهره گیری از این ظرفیت که نوعی خدمت رسانی غیرحضوری به صورت سهل و آسان محسوب می شود، لازم است هموطنان با ورود به سایت راهور ۱۲۰ در قسمت بالای سایت، سمت راست صفحه که انواع خدمات غیرحضوری پلیس راهور وجود دارد، قسمت استعلام تخلفات رانندگی را فعال کرده و با استفاده از اطلاعات کارت خودرو و کد امنیتی اعلام ریزمیزان تخلفات پلاک وسیله نقلیه به همراه تمامی مشخصات برای هر ردیف تخلف را مشاهده کنند.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در این بخش مجددا در قسمت بالا سمت راست صفحه ،نحوه پرداخت نیز درج شده است که به کاربر اجازه می دهد جرائم رانندگی خود را به صورت انتخابی و مرحله ای پرداخت کنند

سرهنگ کریمی اسد گفت: با انتخاب حالت چند تایی تعداد تخلفاتی که مورد نظر کاربر خواهد بود، مشخص و با دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت همانند سایر قبوض از طریق دستگاه های خودپرداز یا درگاه های اینترنتی بانک های عامل می توانند نسبت به پرداخت جرائم رانندگی خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند با ارسال vin خودروی خود به شماره پیامک ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ از نتیجه موفق پرداخت خود اطلاع پیدا کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: