جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 مرداد 1393     
محققین اسپانیایی نرم افزار های ارزان قیمت کنترل ترافیک می سازند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،محققین دانشگاه Granada  نرم افزاری ساختند که اطلاعات واقعی زمان عبور و مرور را بر روی موبایل و ابزار های اتصال به اینترنت فراهم می نماید.

این نرم افزاراطلاعات و پیش بینی هایی را از حجم ترافیک بین شهر ها فراهم می کند و استفاده کنندگان را قادر می سازد در زمان ترافیک سنگین از مسیر های جایگزین استفاده کنند.

"قادر هستیم که حجم که حجم ترافیک و حرکات جاده ای را به صورت فردی بررسی کنیم"

این نرم افزار ارزان قیمت است و نصب آن آسان است.نرم افزار مذبور اطلاعات عبور و مرور راه ها را با استفاده از گره های ارزیابی که در وسایل نقلیه و وسایل راننده ها نصب شده را جمع آوری می کند.

این گره ها علائمی را که توسط اجزای گوناگون وسایلی مثلGPS و تلفن همراه رانندگان پخش می شود را دریافت می کند.

اطلاعات جمع آوری شده توسط این وسایل در یک ناحیه به یک سرور مرکزی فرستاده می شود،جایی که الگوریتم های منابع پیچیده اطلاعات و محاسبات تکاملی پردازش می شوند.

رئیس تحقیقات پروژه Pedro A Castillo  در دانشگاه Granada گفت:از این روش جدید ممنون هستیم،اکنون قادر هستیم که حجم ترافیک و حرکات را همانطور که استفاده کنندگان بین گره ها در یک منطقه مورد آزمایش حرکت می کنند،بررسی کنیم.

این سیستم در Granada و seville،جایی که حدود 20 گره مشخص شده،مورد آزمایش قرار می گیرد.

از آنجا که اطلاعات جمع آوری مرتبط با فرد خاصی نیست،این فناوری به حریم شخصی تجاوز نمی کند،چرا که هیچ اطلاعات فردی از کسی جمع آوری نشده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: