جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 اسفند 1394     
راه اندازی اولین شهرک آموزش ترافیک در منطقه 21

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مراسم اختتامیه اولین جشنواره سرود همگانی خط سفید در منطقه 21 با حضور شهردار ، معاونین ، روسای ادارات ، مسئولین راهور ، مدیران مدارس و دانش آموزان مدارس منطقه در سالن سینما ققنوس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن ، هاشمی دبیر جشنواره به ارائه ی گزارشی مبسوط در خصوص خط سفید و برگزاری اولین جشنواره سرود همگانی خط سفید در منطقه 21 پرداخت .

بنابراین گزارش در ادامه ی این مراسم دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه 21 ، ضمن خوشامدگویی به حاضرین و خدا قوت به دست اندرکاران اجرای سرود همگانی خط سفید ، گفت : طراحی پروژه ی خط سفید که از بهمن ماه سال 1392  آغاز و در سال 1393 با هدف فرهنگ سازی در زمینه امور ترافیکی و ارتقا سطح آگاهی عموم شهروندان در راستای کاهش آلودگی هوا ، ارتقاء نظم و انضباط شهری ، افزایش سعه ی صدر و آرامش میان رانندگان ، حمایت از حقوق عابرین پیاده در معابر از سوی شهرداری تهران اجرایی شد خوشبختانه  نتایج خوبی را به همراه داشته است.

شهردار منطقه 21 با بیان اینکه با اجرای طرح خط سفید در معابر و آموزش آن در میان شهروندان ، شاهد افزایش ضریب ایمنی ، کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت و همچنین کاهش محسوس سرعت های غیر مجاز  بوده ایم ، افزود : در این راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به برگزاری اولین جشنواره سرور همگانی با محوریت خط سفید در سطح مدارس منطقه کرده است که واحدهای آموزشی متقاضی بعد از تمرین سرود مذکور با دانش آموزان ، در مسابقه ای که با همین عنوان از ابتدای دهه ی مبارک فجر آغاز شده و تا پایان بهمن ماه داشت ، با هم به رقابت پرداختند .

به گفته ی این مقام مسئول ، این جشنواره با استقبال پر شور دانش آموزان مدارس سطح منطقه همراه بود و جمعیتی بالغ بر 14000 دانش آموز از 50 واحد آموزشی و سرای محلات در برگزاری آن مشارکت فعال داشتند .

شهردار منطقه 21 از راه اندازی اولین شهرک آموزش ترافیک در ضلع جنوب پارک گلها ، روبروی پدافند هوایی در این منطقه با توجه به اهداف سیاست های حوزه ی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، به منظور ارتقا فرهنگی ترافیکی و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی در سنین پایین ، خبر داد.

دکتر بافرانی همچنین ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، حضور گسترده و حماسه ساز ملت بزرگوار ایران در پای صندوق های رأی را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد : ملت همیشه در صحنه ی ایران با حضور پر شور خود بار دیگر وفاداری و تعلق خاطرشان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و در این راستا مسئولین نظام باید با اتخاذ تدابیر مدبرانه و با خلوص نیت ، گام هایی مثبت و اساسی را به منظور حل مشکلات مردم بردارند و این مهم جز با همدلی و تعامل میان دولت و ملت میسر نخواهد شد.

در ادامه ی این مراسم از مدارس سطح منطقه که حائز رتبه های برتر و شایسته ی تقدیر شدند با اهدای جوایز نقدی و اوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است ، این مراسم با اجرای سرود همگانی خط سفید ، توسط دانش آموزان مدرسه ی دخترانه هاجر 2 به پایان رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: