جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 اسفند 1394     
نمایشگاه بین المللی محیط زیست افتتاح شد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست؛ با حضور خانم دکتر ابتکار و هیات همراه افتتاح شد.

رئیس سازمان محیط زیست به همراه هیئت همراه و همچنین معاون رئیس جمهور فنلاند در حوزه محیط زیست در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست از دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا بازدید کردند.

در حاشیه بازدید خانم دکتر ابتکار از غرفه گروه سایپا، مهدی اسماعیلی رئیس محیط زیست سایپا ضمن توضیح دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در تولیدات این گروه خودروسازی به بیان سیاست های سایپا در این حوزه پرداخت.

در ادامه اسمعیلی ضمن تشریح اقدامات و فرآیندهای صورت گرفته در حوزه محیط زیست اظهار داشت: سایپا طی 10 سال گذشته با پیاده سازی مدیریت سبز در حوزه فرآیند تولید و محصول اقدامات قابل توجهی را در موضوعات مربوط به محیط زیست صورت داده است.

رئیس اداره محیط زیست سایپا در ادامه ضمن تشریح  شاخص ها و پارامترهای موثر در حوزه تولیدات صنعتی افزود: سایپا علاوه بر ادامه روند موجود در این حوزه به دنبال راهکارهای جدید و ادامه این مسیر خواهد بود.

در جریان این بازدید رئیس سازمان محیط زیست و هیئت همراه از محصول جدید گروه خودروسازی سایپاH330 که توانسته است تمامی استانداردهای یورو 5 را دریافت کند بازدید کردند .

 گفتنی است: در این نمایشگاه دست آوردهای گروه خودروسازی سایپا از جمله ماشین و موتور هیبریدی و خودروهای جدید بهینه سازی شده در زمینه مصرف سوخت، در راستای ایفای وظیفه اجتماعی و توسعه خدمات فنی و مهندسی ارائه شده است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از 9 الی 13 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در معرض بازدید علاقه مندان خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: