جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 اسفند 1394     
تقدیر شهردار تهران از مردم برای حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران با تشکر از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند گفت: امیدوارم ما مسئولان توفیق داشته باشیم تا پاسخ محبت، درک، فهم و حضور مردم را با کار خود بدهیم.

محمدباقر قالیباف با پرداختن به اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات تصریح کرد: ملت ایران همواره با حضور در صحنه حمایت خود را از انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخواسته از بطن جامعه و انقلابی مردمی است، گفت: ملت بزرگ ایران در برهه های مختلف زمانی از جمله هشت سال دفاع مقدس، عرصه سازندگی و دوران تحریم با مقاومت شان به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرده اند که تحت هیچ شرایطی دست از دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی شان برنمی دارند.

قالیباف با تاکید بر اینکه حضور شکوهمند مردم در انتخابات هفتم اسفند نیز بار دیگر نشان داد ملت ما همیشه در صحنه حاضر است، اظهار کرد: امیدوارم ما مسئولان توفیق داشته باشیم تا پاسخ محبت، درک، فهم و حضور مردم را با کار خود بدهیم.

شهردار پایتخت در پایان از حضور پرشور مردم در این انتخابات تقدیر و تشکر کرد و برای منتخبین مردم نیز آرزوی توفیق خدمت و موفقیت نمود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: