جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 اسفند 1394     
سفارش اتوبوس های برقی برای شهر نامور

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، پس از امضای قرارداد سازمان حمل و نقل عمومی نامور،TEC  و ولوو، به زودی شهر نامور در بلژیک به ناوگان اتوبوس های برقی مجهز می شود.

این شهر سفارش 11 دستگاه اتوبوس برقی هیبریدی و 2 شارژر اتوبوس برقی را به ولوو و شرکت تکنولوژی ABB داده است. این بزرگ ترین سفارش برای سیستم اتوبوس برقی این شرکت است.

TEC  این اتوبوس ها را به عنوان راه کاری جایگزین خریداری می کند. قرار است تحویل این اتوبوس ها اواخر سال 2016 باشد.

این اتوبوس های هیبریدی بی صدا بوده و آلایندگی تولید نمی کنند و با نیروی برق قابلیت حرکت در حدود 7 کیلومتر را دارند. باطری های این اتوبوس ها تنها در چند دقیقه در ایستگاه های پایانی و هم چنین به واسطه نیروی ترمز شارژ می شود. این اتوبوس ها دارای یک موتور دیزلی کوچک نیز هستند تا بهره وری آن ها افزایش یابد.

ناوگان اتوبوس های برقی راه کاری مقرون به صرفه برای شهرهایی است که نیاز به کاهش آلودگی هوا و سر و صدا دارند.

مدیرعامل TEC ، Vincent Peremans گفت: "TEC  هرساله بیش از 250 میلیون مسافر را در این شهر جابه جا می کند. مسئولیت اجتماعی ما توسعه راه کارهای حمل و نقل مطمئن است. این امر به واسطه بهبود مصرف انرژی ناوگان خودروهایمان انجام می شود. این اتوبوس های جدید با اهداف ما هماهنگ هستند. به لطف عملکرد بی صدا و بدون آلایندگی این اتوبوس ها شهروندان نامور می توانند از زندگی در آب و هوایی بهتر بهره ببرند."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: