جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 اسفند 1394     
57 واگن جدید ظهر یک شنبه وارد خطوط متروی تهران می شود

به گزارش گروه حمل ونقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از ورود 57 دستگاه واگن جديد به خطوط متروي تهران خبر داد و گفت: با ورود این تعداد واگن جديد، ناوگان ريلي تهران در آستانه سال نو تا حدی نونوار خواهد شد و میزان جا به جایی روزانه متروی تهران، بالغ بر 200 هزار نفر افزایش پیدا می کند.

مهندس سيدجعفر تشكري هاشمي افزود: بخشي از واگن‌هايي كه وارد ناوگان ريلي مي‌شوند، در كارخانه واگن‌سازي متروي تهران توليد شده اند و بخش ديگري از اين واگن ها نيز در اين كارخانه به صورت كامل بازسازي و نوسازي گشته و به اصطلاح اورهال شده اند.

وی با اشاره به اين كه با اضافه شدن این 57 واگن و طولاني شدن كاروان ريلي تهران، سرفاصله حركت قطارهاي مترو كوتاه    مي شود، تصريح كرد: امکانات و تجهیزات مترو اعم از خطوط، ايستگاه ها و قطارهاي مترو، هفته به هفته افزايش پيدا كرده و بر ظرفيت جا به جايي ناوگان متروي تهران روز به روز افزوده می شود.

معاون شهردار تهران در پايان با تأكيد بر اين كه ساخت ايستگاه ها و خطوط و توليد واگن هاي مترو در داخل، محصول تخصص مهندسان ايراني و توان كارگران كشورمان است، خاطرنشان كرد: توسعه متروی تهران، در راستاي «اقتصاد مقاومتي» مورد تأكيد مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و مصداق «اقتصاد درون زا» است كه در فرمايشات اخير معظم له مورد تأكيد قرار گرفته است.

گفتني است 57 واگن جديد مترو طي مراسم ويژه اي صبح يك شنبه نهم اسفند در محل كارخانه واگن متروی سازي تهران واقع در پايانه متروي فتح آباد واقع در جنوب تهران آغاز به كار مي كند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: