جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 اسفند 1394     
افزایش ایمنی با اجرای طرح جهادی در بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از نصب دوربین های ثبت سرعت در تمام مسیرهای تندرو و کندرو بزرگراه آزادگان خبر داد.

سیدجعفر تشکری هاشمی در سی و یکمین نشست دوره ای شهرداران مناطق پهنه جنوب پایتخت که به میزبانی شهرداری منطقه 18 برگزار شد ، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : بزرگراه آزادگان به دلیل اینکه یک کمربند اصلی شهر محسوب می شود ، طبق تأکید شهردار تهران مورد توجه خاص قرار گرفته است. حجم بالای ترددها، نوساز بودن آن و وجود برخی معایب باعث شد تا این معبر مهم شهری به طور ویژه مورد ارزیابی قرار بگیرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران افزود: حدود یک ماه گذشته، بازدید میدانی از این بزرگراه به همراه شهرداران و مسئولان ترافیکی مناطق میزبان انجام دادیم. در همان بازدید میدانی مقرر شد که یک طرح کوتاه مدت برای رفع مشکلات اجرا شود. امروز هر کدام از شهرداران پهنه جنوب و جنوب غرب تهران به ارائه گزارش پرداختند و خوشبختانه پیشرفت های بسیار مناسب و اثرگذاری در بخش های مختلف صورت گرفت.

وی همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در بزرگراه آزادگان طی یک ماه ونیم گذشته گفت : نصب گاردریل ها و نیوجرسی، پایه روشنایی و راه اندازی آنها، تابلوهای هدایت مسیر و لکه گیری در برخی از بخش های بزرگراه به همراه تکمیل خط کشی ها بر اساس طرح جدید از جمله اقدامات صورت گرفته طی این اقدام جهادی از سوی شهرداران مناطق جنوب تهران در بزرگراه آزادگان بود.

تشکری از ادامه اجرای طرح میان مدت برای بزرگراه آزادگان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی یک ماه ونیم آینده نیز بحث نصب دوربین های کنترل سرعت، اجرای تقاطع های غیرهمسطح و اتصالات کندرو به تندرو و بلعکس انجام خواهد شد. این طرح جهادی با همیاری شهرداران مناطق جنوب شهر، به صورت ضربتی اجرا شدو شایداگر این همدلی و همیاری وجود نداشت، دستاوردهای یک ماه ونیم گذشته طی 6 ماه نیز به سرانجام نمی رسید.

وی انجام طرح های کوتاه مدت و میان مدت پیش رو را قدمی مؤثر در کاهش آمارهای تصادف دانست و خاطرنشان کرد: با نصب دوربین های کنترل سرعت در مسیرهای کندرو و بخشی از مسیرهای تندرو قطعا" میزان تصادفات و جرح و فوت در این مسیر بسیار حیاتی کاهش خواهد یافت. همچنین دستورالعمل جداگانه ای نیز با عنوان طرح استقبال از بهار به شهرداران مناطق تهران ابلاغ شده که بخشی از این دستورالعمل ها به مسائل ترافیکی باز می گردد. با این حال،‌ امیدواریم تا پایان فروردین ماه سال آینده طرح میان مدت بزرگراه آزادگان نیز به اتمام برسد و شاهد افزایش ایمنی در بزرگراه آزادگان باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: