جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 اسفند 1394     
معابر شمال شرق تهران اصلاح هندسی می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 گفت: تا قبل از فرارسیدن سال نو، مشکلات ترافیکی معابر منطقه 4 با اجرای اصلاحات هندسی مرتفع می شود و شاهد روانی ترافیک خواهیم بود.

مهدی اناری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 در جلسه هماهنگی طرح استقبال از بهار گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و همچنین کاهش حجم ترافیک معابر، طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و ایمن سازی معابر در دستور کار قرار گرفت و با همکاری پلیس راهور در قالب طرح استقبال از بهار اجرایی شد.

وی با اشاره به پروژه ساماندهی پایانه تاکسیرانی میدان رسالت افزود: با توجه به پیش بینی افزایش ترافیک در هفته های پایانی سال در میدان رسالت ، عملیات اصلاح هندسی در این میدان از بهمن ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

اناری افزود: جداسازی کامل تاکسی های ضلع شمال میدان رسالت و اصلاع هندسی ابتدای خیابان کمند و همچنین اصلاع هندسی رینگ میدان رسالت از جمله اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از بهار است که پس از تصویب در سازمان حمل ونقل و ترافیک اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 با اشاره به سایر اقدامات پیش بینی شده در طرح استقبال از بهار 95 گفت: تعویض و بازسازی گاردریل ها، بهسازی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی ورودی و خروجی بزرگراه ها به ویژه مبادی ورودی شرقی تهران، رفع مشکلات روشنایی پایانه های تاکسی و اتوبوس و شستشو و بهسازی ایستگاه های اتوبوس از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار 95 است.

وی خاطر نشان کرد: طرح استقبال از بهار در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک تا 31 فروردین 1395 ادامه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: