جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 اسفند 1394     
پايانه قائم در مجاورت ايستگاه مترو احداث مي شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،با هدف خدمات رساني مناسب به مسافرين خط 3 مترو در ايستگاه شهرک قائم، پايانه حمل و نقل عمومي در مجاورت ايستگاه مذکور احداث مي شود.

عبدالمطلب توجهي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : در حال حاضر کارگاه مترو در مجاورت ايستگاه قائم در حال کار است که به زودي جمع آوري و ديوار حايل مترو و پايانه احداث و سپس در فضاي آزاد شده ، پايانه حمل و نقل عمومي احداث مي شود.

وي گفت : با هماهنگي هاي انجام شده باند غربي بلوار قائم که به عنوان کارگاه در اختيار شرکت مترو قرار داشت، جمع آوري و با همکاري معاونت فني و عمراني منطقه نسبت به احياي مجدد معبر اقدام و سپس اصلاح هندسي ميدان و بلوار توسط معاونت حمل و نقل و ترافيک اجرا و زيرساخت هاي اجراي پايانه آماده مي شود.

توجهي تصريح کرد: پايانه مذکور امکان سرويس دهي به شهرک هاي اطراف از جمله شهيد محلاتي، قائم و صدف را خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه يک افزود: پايانه هاي ارم، لاله، قيطريه، شهيد محلاتي، تجريش ، شهيد افشار و... از جمله پايانه هاي شمال تهران هستند که نقش مهمي در جابه جايي تعداد کثيري از شهروندان اين منطقه دارند و داشتن امکانات لازم براي خدمات رساني بهتر به مسافرين اين پايانه ها از الزامات مديريت شهري است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: