جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 اسفند 1394     
راه اندازی سیستم کال سنتر تاکسیرانی شهر تهران در سال 95

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص برنامه های سال 95 در این ناوگان گفت: یکی از پروژه ها و برنامه های سازمان در سال 95 راه اندازی سیستم "کالسنتر" تاکسیرانی شهر تهران است این برنامه به صورت اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی موبایل است که عرضه و تقاضای سفر را به صورت هوشمند مدیریت می نماید.

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت: شهروندان محترم شهر تهران می توانند از طریق یک تلفن واحد به تاکسی دسترسی یابند و همچنین از طریق اپلیکیشن گوشی موبایل نزدیک ترین تاکسی در موقعیت اجتماعی خود را بیابند.

وی در ادامه افزود: برنامه دوم سازمان تاکسیرانی، توسعه ورود خودروهای هیبریدی و مدرن به ناوگان تاکسیرانی تهران در سال 95 می باشد.

رئیس سازمان تاکسیرانی در خصوص ثبت نام متقاضیان در طرح تعویض تاکسی های فرسوده تصریح کرد: تا آخرین روز ثبت نام حدود 10هزار متقاضی در دفاتر پیش خوان دولت ثبت نام نموده اند که این آمار بسیار خوب و رضایت بخش است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قابل ذکر است که همه دارندگان تاکسی های مدل 83 تا پایان هفته جاری فرصت دارند که جهت ثبت نام اقدام نمایند در غیر این صورت عوامل پلیس با آنها برخورد و مانع تردد این تاکسی ها می گردد.

مظفر اذعان داشت: مرحله بعد از ثبت نام، تخصیص وام است و پس از تشکیل پرونده بانکی بحث تحویل خودروها به مرور آغاز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به بحث همکاری سازمان تاکسیرانی با خودروسازان داخلی بیان کرد: تامین و جایگزین تاکسی های فرسوده که ثبت نام آن از طریق دفاتر پیش خوان دولت صورت گرفته است از طریق همکاری سازمان تاکسیرانی با شرکت ایران خودرو می باشد که این محصولات سمند EF7 و پژو405 خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: