جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 اسفند 1394     
آغاز کار پروژه BRT سن دیگو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، نمایندگان انجمن دولتی سن دیگو، سازمان حمل و نقل عمومی سن دیگو (MTS)، Caltrans و مقامات شهر Chula Vista پروژه South Bay Rapid را افتتاح کردند که به منظور ارائه خدمات BRT در مسیر 33 کیلومتری بین مرکز شهر سن دیگو و Otay Mesa Point در نزدیکی مرز مکزیک برنامه ریزی شده است.

رئیس هیئت مدیره MTS، Harry Mathis گفت: "این پروژه کاری گروهی از سازمان های مختلف است. در نتیجه این همکاری، پس از افتتاح این پروژه در سال 2018 مسافران می توانند از سطح جدیدی از خدمات حمل و نقل با زمان سفر کوتاه تر و تکنولوژی بالا بهره ببرند."

MTS نظارت بر این خط را برعهده خواهد داشت که مسافران را در مسیری اختصاصی با هفت ایستگاه، یک پل روی بزرگراه South Bay و یک مرکز حمل و نقل چندگانه در نزدیکی Otay Mesa Port به مراکز تجاری و دفتری می برد.

رئیس هیئت مدیره انجمن دولتی سن دیگو، Ron Roberts اظهار داشت: "این پروژه بخش مهمی از برنامه حمل و نقل منطقه ای انجمن دولتی سن دیگو بوده و گزینه حمل و نقل نوآورانه ای را برای مناطقی فراهم می آورد که اکنون دارای حمل و نقل عمومی انبوه نیستند. این پروژه به پیشرفت سن دیگو کمک می کند."

گمان می رود تکمیل این پروژه حدود دو سال زمان ببرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: