جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 اسفند 1394     
افتتاح مرکز نگهداری اتوبوس جدید در لس آنجلس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری لس آنجلس پس از سه سال زمان ساخت، به تازگی مرکز تعمیر و نگهداری اتوبوسی جدید با ارزشی بالغ بر 120 میلیون دلار را در مرکز لس آنجلس افتتاح کرده است.

فعالیت این مرکز از اوایل ماه جاری آغاز شده است. مرکز نگهداری Division 13 دارای دیوارهایی با رنگ روشن و پنجره های سقفی است که باعث بازتاب بهتر نور و کاهش نیاز به نیروی برق می شود. Division 13 می تواند جایزه طلایی مدیریت انرژی و محیط زیست (LEED)  را از کمیسیون ساختمان سازی سبز ایالات متحده کسب کند و ششمین ساختمان LEED در این شهر شود.

Division 13 به عنوان مرکز نگهداری و تعمیر اتوبوس با پارکینگی چند بخشی با ظرفیت 200 اتوبوس CNG، تجهیزات سوخت گیری، دفاتر حمل و نقل و مناطق پشتیبانی فعالیت خواهد کرد. این مرکز که دارای بسیاری ویژگی طراحی پایدار است 53.2 میلیون دلار بودجه فدرال دریافت کرده و هزینه کلی آن 120 میلیون دلار بوده است.

این مرکز می تواند حدود 525 کارمند و 200 اتوبوس را پشتیبانی کند. Division 13 علاوه بر بهبود خدمات حمل و نقل اتوبوسی در مرکز لس آنجلس، سلامت و ایمنی کارکنان سازمان را نیز تامین می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: