جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 اسفند 1394     
مديركل دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها:
اقدام مدیریت شهری تهران و بخش خصوصی برای ورود تاکسی های هیبریدی به ناوگان قابل تقدیر است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مديركل دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های وزارت کشور تاکید کرد: اقدام شهرداری تهران و بخش خصوصی برای ورود تاکسی‌های هیبریدی و پاک به بزرگترین ناوگان تاکسیرانی خاورمیانه قابل تقدیر و ستایش است.

امیر جعفر پور در مرام رونمایی از 50 دستگاه تاکسی هیبریدی با بیان این مطلب گفت:  با این همکاری‌ای که بین مجموعه مدیریت شهری تهران و بخش خصوصی ایجاد شده اکنون شاهد یکی از اقدامات قابل ستایش و تقدیر در حوزه پیشرفت عدالت هستیم .

وی افزود: امیدوارم این همکاری مجموعه مدیریت شهری و بخش خصوصی در حوزه ورود تاکسی‌های هیبریدی و پاک به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان تاکسیرانی خاورمیانه ادامه دار باشد.

جعفرپور با بیان اینکه تجربه موفق شهرداری تهران در حوزه تاکسی‌های هیبریدی باید به سایر کلانشهرهای کشور نیز تسری یابد، ادامه داد: خوشبختانه طبق دستوری که اخیر  رئیس جمهور اعلام کردند و ماموریتی که به معاون اول خود داده‌اند جلسات کاربردی و جدی برای اجرای طرح‌ها‌ی ضربتی  در جهت کاهش آلودگی هوا و استفاده از فناوری‌های نوین تشکیل شود که اکنون این دستور از سوی هیات دولت در حال پیگیری است.

مديركل دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های وزارت کشور یکی از مصادیق دستور اکید رئیس جمهور کشور را استفاده از خودروهای هیبریدی در کشور به ویژه شهر تهران دانست و بیان کرد: طبق پیش‌بینی ‌های انجام شده باید سعی کنیم تا سال 2050 به سمتی پیش  برویم تا تعداد خودروهای پاک و هیبریدی‌ای که در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد روز به روز بیشتر شود.

امیر جعفرپور با بیان اینکه اکنون اراده جدی‌ای در شهرداری تهران برای ورود خودروهای پاک به حمل‌و‌نقل عمومی شکل گرفته است، یادآور شد: مساله ای که نباید به فراموشی سپرده شود، این است که در کنار ورود و استفاده از این فناوری نوین نباید از اموزش رانندگان شاغل در این بخش از ناوگان تاکسیرانی مانند آموزش زبان انگلیسی و عربی و  همچنین  آموزش این افراد در دانشگده تاکسیرانی در مقطع کاردانی و کارشناسی غفلت شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سطح رفاهی این خودروها برای مسافرانی که از ان استفاده می‌کنند، بیشتر است باید خدمات ویژه ای مانند امکان استفاده از اینترنت  نیز فراهم شود تا این سطح بالای خدمات مشوقی باشد برای شهروندان که به جای استفاده ا خودروهای شخصی از حمل و نقل عمومی پاک استفاده کنند.

مديركل دفتر حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های وزارت کشور با بیان اینکه  از دست اندرکاران حوزه حمل‌و‌نقل عمومی شهر تهران که چنین کار بزر و شایسته ای را انجام داده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم، تاکید کرد: به ویژه جا دارد که از شهردار تهران و معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری و  همچنین بخش‌های خصوصی که در این حوزه دست‌به‌دست هم داده‌اند، قدردانی ویژه ای شود؛ بیان کرد: امیدوارم که با گسترش این‌رویه به عنوان یک تجربه موفق در شهر تهران امکان ورود و استفاده ا تاکسی های هیبریدی در سایر کلانشهرهای کشور نیز فراهم شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: