جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 30 بهمن 1394     
معاون ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران در بازديد از «شهر آفتاب» اعلام کرد:
آغاز طراحي علائم انتظامي، خط كشي ها و تابلوهاي هدايت مسير در پروژه «شهر آفتاب»

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران از مجموعه بزرگ «شهر آفتاب» ديدن كرد و از نزديك در جريان مراحل اجرایی ساخت و پيشرفت اين پروژه ملي در حوزه زيرساخت هاي حمل و نقلي قرار گرفت.

مهندس مهدي خديوي در خصوص اين بازديد گفت:   با توجه به اين كه قرار است فاز اول پروژه «شهر آفتاب» در ارديبهشت سال آينده به بهره برداري برسد و از جمله بخش هايي كه مورد بهره برداري قرار مي گيرد نمايشگاه كتاب است، لذا ايجاد زيرساخت هاي لازم به منظور امكان دسترسي شهروندان چه از طريق حمل و نقل عمومي و چه از طریق حمل و نقل شخصي به اين مكان، ضرورت دارد.

وي با اشاره به بازديد از فضاهاي در دست ساخت پروژه «شهر آفتاب» همچون تالار صد ستون، ميدان اصلي و فضاي مسقف نمايشگاه كتاب، اضافه كرد: طراحي علائم انتظامي، خط كشي ها و تابلوهاي هدايت مسير در اين پروژه آغاز شده كه با توجه به تأثير آن در راهنمایی بازديد كنندگان از مجموعه مذکور اهميت ويژه اي برخوردار است.

مهندس خديوي با بيان اين كه هفته گذشته نيز معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از پروژه «شهر آفتاب» ديدن نمود، تصريح كرد: ايستگاه متروي شاهد كه در مجاورت اين پروژه قرار دارد، امكان مناسبي براي شهرونداني است كه تمايل دارند خود را از طريق مترو به محل این پروژه برسانند.

معاون حمل و نقل و ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران در پايان با تأكيد بر پيش بيني امكانات و تسهيلات حمل و نقل عمومي به منظور مراجعه عموم شهروندان به پروژه «شهر آفتاب»، خاطر نشان كرد: علاوه بر مترو، 8 خط اتوبوسراني و 9 خط تاكسيراني از پايانه هاي درون شهري و ميدان هاي اصلي شهر به مقصد نمايشگاه بين المللي جديد تهران پيش بيني شده است.

گفتني است با توجه به اهميت پروژه «شهر آفتاب»، معاون حمل و  نقل و ترافيك شهرداري تهران به معاون ترافیک سازمان بازرسي شهرداري تهران مأموريت داده تا به نمایندگی از ایشان، به صورت مستقيم بر اقدامات حمل و نقلي اين پروژه نظارت كرده و موضوعات ترافيكي پروژه مذكور را به طور مستمر، مورد پيگيري قرار دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: