جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 بهمن 1394     
بنز فعلاً خودرو به ایران صادر می‌کند

به گزارش خبرخودرو،امروز با حضور مدیرعامل منطقه‌ای مرسدس بنز دور جدید همکاری ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آغاز شد.

اشتفن بائومن در این مراسم با اشاره به اینکه از آغاز دور جدید همکاری خود با شرکت ایران خودرو بسیار خرسند هستیم، اظهار داشت: بعد از لغو تحریم‌ها مذاکرات لازم برای افزایش همکاری‌های شرکت مرسدس بنز با ایران خودرو انجام شد چرا که در فضای مناسبی قرار داریم و می‌توانیم سطح همکاری‌های خود را افزایش دهیم.

وی با بین اینکه هدف ما امروز افتتاح خط تولید خودرو در ایران نیست، افزود: این موضوع بعد از لغو تحریم‌ها مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر ابتدا خدمات پس از فروش خود را در ایران بهینه و محصولات خود را به صورت سی بی یو به ایران صادر می‌کنیم.

مدیر منطقه‌ای شرکت مرسدس بنز اضافه کرد: ما حرکت بلند مدتی برای افتتاح خط تولید در ایران نداریم بلکه این موضوع باید قدم به قدم انجام شود.

بائومن با بیان اینکه حتماً یک شراکت قطعی با ایران خواهیم داشت، گفت: نمی‌توان یک شبه با ایران به توافق رسید این موضوع زمان بر است و باید در این رابطه اقدامات لازم انجام شود.

وی با اعلام اینکه فعلاً سطح همکاری خود را با ایران خودرو در حوزه خودروهای سواری شروع می‌کنیم، تصریح کرد: در آینده می‌خواهیم در ایران ضمن استقرار خط تولید محصولاتی با رنج قیمتی متفاوت را عرضه کنیم.

این مقام مسئول در شرکت مرسدس بنز با تأکید براینکه ایران باید زیرساخت‌های لازم را برای تولید محصولات جدید که بنزینی نیستند نیز انجام دهد، گفت: در حال حاضر در قالب سی بی یو در بخش خودروهای سواری با ایران همکاری خواهیم کرد.

بائومن در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه در حال حاضر خودروسازان ایران در دور جدید همکاری‌های خود با شرکت‌های خارجی به هیچ عنوان به دنبال وارد کردن محصولات ساخته شده آنها نیستند اما شما در حال حاضر آغاز همکاری‌های خود را فقط با ارسال خودروهای ساخته شده اعلام می‌کنید آیا این همکاری در آینده شکل جدیدتری به خود خواهد گرفت و برنامه‌ای برای همکاری با خودروسازان ایرانی جهت تولیدات مشترک دارید یا خیر، گفت: هنوز برای استقرار یک خط مونتاژ جدید خودرو در ایران برنامه ای نداریم و در حال مطالعه این موضوع هستیم.

وی از پاسخ دادن در مورد زمان دقیق دور جدید همکاری‌های شرکت بنز با خودروسازان ایرانی جهت تولیدات مشترک ممانعت کرد و افزود: هم اکنون در حال بررسی بازار ایران هستیم و بعداً در این رابطه توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: