جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 بهمن 1394     
چالش فقدان پارکینگ در شهر قدس

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،شهردار قدس گفت: یکی از عمده ترین کمبودهای شهرداری قدس معطوف به محدودیت و فقدان پارکینگ شهری می‌شود که خلاء آن باعث بروز مشکلات بسیاری برای شهر و شهروندان شده است.

محمدصادق کولیوند شهردار قدس ، با اشاره به نیاز حیاتی به پارکینگ شهری در مناطقی همچون شهر قدس که تراکم جمعیتی از شاخصه‌های بارز آن است، اظهار کرد: به طور طبیعی متناسب با افزایش جمعیت تأمین پارکینگ مورد نیاز خودروها در مناطق شهری اصلی حائز اهمیت و اجتناب ناپذیر محسوب می شود.

وی افزود: کمبود و محدودیت ها باعث بروز چالشهای بسیاری برای شهر و شهروندان در این منطقه شده است که معطوف به فقدان پارکینگ مناسب برای استقرار خودروهاست.

کولیوند گفت: متأسفانه در طول سال های گذشته ساخت و سازهایی که انجام شده دقت نظر کافی برای تعریف و تعبیه پارکینگ لحاظ نشده و امروز شاهد هستیم استقرار انبوه خودروها در حاشیه معابر شهری قدس علاوه بر مخدوش کردن سیمای شهری منجر به بروز ترافیک و بعضاً افزایش سرقت‌های خرد از خودروهای پارک شده، می‌شود.

شهردار قدس عنوان کرد: طرح‌هایی برای تقویت زیرساختهای مورد اشاره در این عرصه مد نظر قرار دارد اما به دلیل محدودیتهای مالی و عدم برخورداری از سرانه مناسب با موانع بسیاری در این بخش مواجه هستیم.

کولیوند یادآور شد: تلاش می کنیم با مشارکت بخش خصوصی نسبت به تأمین امکانات در این حوزه اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: