جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 بهمن 1394     
اولین ناوگان اتوبوسی 100 درصد برقی در آنتلوپ ولی

به گزارش گروه بی الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری آنتلوپ ولی (AVTA) در ایالت لس آنجلس با امضای قرارداد ساخت 85 اتوبوس برقی باBYD  در دوره ای پنج ساله، گامی مهم در جهت تبدیل شدن به اولین ناوگان حمل و نقل عمومی تمام برقی در منطقه برداشته است.

خبر این اقدام تاریخی طی مراسمی مخصوص اعلام شد که پس از آن نشست AVTA با حضور مقامات منتخب برگزار شد. BYD موتورز 85 دستگاه اتوبوس را در مرکز تولیدی خود در Lancaster کالیفرنیا برای AVTA خواهد ساخت.

این شرکت بر اساس قرارداد جدید خود مدل های متعددی از اتوبوس های برقی را تولید کرده و تحویل می دهد که شامل اتوبوس درون شهری 12 متری با ارتفاع کم، اتوبوس چند بخشی 18 متری با ارتفاع کم و اتوبوس 13 متری روزانه است. تمام 85 اتوبوس سفارش شده دارای طیف حرکتی بیش از 257 کیلومتر با یک بار شارژ کامل خواهند بود. AVTA هم چنین یک سیستم شارژ بی سیم را نیز نصب خواهد کرد تا طیف حرکتی این ناوگان افزایش یافته و از ارائه خدمات اتوبوس های برقی در طولانی ترین مسیرها اطمینان یابد.

AVTA انتظار دارد در نتیجه این برقی سازی ناوگان بتواند در هزینه هایش به خوبی صرفه جویی کند. این سازمان پیش بینی می کند در دوره فعالیت این ناوگان برقی جدید بتواند بیش از 46 میلیون دلار در هزینه های خود صرفه جویی کند که حدود 46 هزار دلار برای هر اتوبوس در هر سال می شود. هم چنین این سازمان با کاهش وابستگی به واردات سوخت تحت تاثیر کاهش و افزایش قیمت نفت نخواهد بود.

گمان می رود این سازمان 29 اتوبوس اولیه خود را طی 12 ماه آینده تحویل بگیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: