جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مرداد 1393     
کمیته بزرگراههای انگلستان فناوری های هشدار دهنده بزرگراه m18را به روز می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،کمیته بزرگراههای انگلستان تجهیزات جدید بزرگراهی ثبت وقایع و هشدار دهنده اتوماتیک(MIDAS) را در جنوب یورک شایر در غالب یک پروژه فشرده 317 میلیون یورویی نصب خواهد کرد.

فیلم های تهیه شده توسط MIDAS با بررسی ترافیک و ارسال هشدار های اتوماتیک به رانندگان کمک خواهد کرد.

مرکز کنترل ناحیه ای این آژانس در Wakefield از این اطلاعات در جلوگیری از تصادفات از عقب در ماشین ها در ترافیک های سنگین جلوگیری خواهد کرد.

این تکنولوژی در یک مسیر 17 کیلومتری از گذرگاه m1-m18 تا تقاطع 3 نصب خواهد شد.انتظار می رود این کار در سال 2015 به پایان برسد.

سرپرست گروه سرویس دهی کمیته  بزرگراه های انگلستان،Roger Wantling گفت:زمانی که این طرح کامل شود،این فناوری های مضاعف باعث موجب بهبود ایمنی جاده ها و کاهش ازدحام و تاخیر ها خواهد شد.

در طول این کار توصیه می کنیم که رانندگان شرایط ترافیک محلی را بررسی کنند و برای سفر های خود در صورت لزوم وقت های اضافی در نظر بگیرند.

این برنامه های فشرده بخشی از برنامه های رشد دولتی است که در سال 2011 اعلام شد.

این برنامه در 3 مرحله صورت می گیرد،2 مرحله اول در سال 2012 و مرحله سوم در سال 2013 به تائید رسیده است.این آژانس 15 طرح فشرده را در یورک شایر و هامبر برای ایجاد بهبود در مقیاس کوچک،که ازدحام و زمان سفر را کاهش خواهد داد،انجام می دهد.

سخنگویی از این آژانس گفت:اهداف این پروژه های فشرده کمک به کاهش ازدحام است که زمان سفر را مطمئن تر می کند و ایمنی را بهبود می بخشد و دسترسی های اضافی را به نواحی کناری ایجاد می کند و باعث نفع رساندن به اقتصاد منطقه می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: