جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 بهمن 1394     
برگزاری هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه با حضور رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهردار منطقه 7 تهران و هییت داوران و مدیران جشنواره و جمع اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر اندیشه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شهرداری نیوز، غلامرضا کاظمی دینان در این مراسم گفت: شهر پیش از آنکه مجموعه ای از خیابان ها ،ساختمان ها و ساختار فیزیکی باشد متنی خواندنی است که با ساکنان خود سخن می گوید و فراتر از آن شهر خود یک رسانه است.

دبیر هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه اذعان داشت:  محور جشنواره امسال به عنوان نماد نظم و انضباط اختصاص یافته و در این بین ترافیک موضوعی فراگیر است که تعریف و تفسیر مفهوم آن کار دشواری است و شاید یکی از دلایل سختی کار رسانه ها در ورود به این حوزه ماهیت پویای آن است.

کاظمی دینان در پایان سخنان خود افزود: لازم می دانم ازجناب مهندس تشکری هاشمی معاونت محترم شهرداری تهران به واسطه تدابیر گرانقدر و حمایت های دلگرم کننده ایشان و همچنین از جناب دکتر فرقانی رئیس محترم هئیت داوران جشنواره ترافیک و رسانه به واسطه  حضور ارزشمند و قضاوت دقیق ایشان و همچنین از همکاران ارجمند معاونت آموزش سازمان و روابط عمومی به واسطه کمک های ارزنده و تلاش های فراوان، سپاسگذاری نمایم.

در ادامه مراسم شهردار منطقه 7 تهران گفت: دوران فعلی از دوران های طلایی خدمت رسانی به مردم است.فرهنگ سازی در ارتباط با رفتارهای انسانی موضوعی طولانی مدت است و در حوزه نهادینه کردن به مدت زمان زیادی نیاز دارد.

دکتر رضا نگهبان در ادامه افزود: حوزه فرهنگ ترافیک باتوجه به برگزاری جشنواره های متعدد در سال های اخیر بسیار  موفق بوده و رسانه وظیفه خود را در جهت ارتباط مدیران شهری با مردم در ابعاد مختلف به خوبی انجام داده است.

نگهبان با اشاره به توقعات مدیران در رابطه با فرهنگ سازی ترافیک بیان کرد:  علی رغم توقعات این موضوع به خوبی پیش رفته و نتیجه مطلوبی داشته است و اثر بخشی آن در کوتاه مدت عینا مشاهده می گردد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه «هفتمین جشنواره ترافیک و رسانه» با معرفی آثار برگزیده رسانه ای در حوزه حمل و نقل و ترافیک و تقدیر از خالقان این آثار، با اهداء لوح تقدیر و تندیس، تقدیر به عمل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: