جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 بهمن 1394     
سید جواد هاشمی به «معمای شاه» پیوست

باشگاه خبرنگاران جوان: علی لدنی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در خصوص مراحل پیشرفت این کار گفت: در حال حاضر تصویربرداری فاز سوم مجموعه «معمای شاه» در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده است. بعد از اتمام کار در شهرک سینمایی به زندان قصر می‌رویم و سپس به کاخ سعدآباد.

وی بیان کرد: در فاز سوم و این روزها سکانس‌های مربوط به شخصیت‌هایی مانند: شعبان بی‌مخ، طیب حاج رضایی، آیت‌الله طالقانی و شهید مطهری تصویربرداری می‌شوند.

لدنی تصریح کرد: سید جواد هاشمی بازیگر جدیدی است که به تازگی به پروژه اضافه شده است. به علاوه در این روزها آقایان شریفی‌نیا و امیریل ارجمند و جواد هاشمی جلوی دوربین هستند و نقش‌آفرینی می‌کنند.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سال‌های مشروطه» عنوان کرد: برای نقش آیت‌الله بروجردی کاندیداهای متعددی وجود دارد که با بررسی‌هایی که در آینده صورت می‌گیرد، انتخاب‌مان نهایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون در حال مونتاژ به روز هستیم. همه چیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش می‌رود. تمام کارها هماهنگ شده و مطابق پیش‌بینی‌ها صورت می‌گیرد و به موقع انجام می‌شود بنابراین فکر می‌کنم تا دو یا سه ماه بعد از عید نوروز کار تصویربرداری «معمای شاه» به اتمام برسد.

لدنی در پایان گفت: مردم ارتباط خوبی با «معمای شاه» برقرار کرده‌اند. این سریال، مجموعه‌ای است که بینندگان زیادی از طیف‌های مختلف دارد. «معمای شاه» از سوی تماشاگرانش مورد نقد قرار می‌گیرد و دارای پیوستگی‌های زیادی است. این موضوعات برای ما خوشایند و رضایت‌بخش است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: