جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 بهمن 1394     
تراموای میدلند تغییر می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل غرب میدلند، Centro اعلام کرده است که تراموهای 21 CAF Urbos 3 که در راه آهن شهری میدلند استفاده می شوند به باطری مجهز خواهند شد تا عملکرد آن ها بدون اتصال به کابل های برق امکان پذیر شود.

هم چنین چهار تراموای جدید نیز برای این ناوگان سفارش داده شده اند که آن ها نیز از ابتدا به باطری مجهز خواهند بود.

در این صورت تراموای میدلند می تواند در مسیرهای ایستگاه خیابان Birmingham New، Edgbaston  از میدان Centenary  تا Brindleyplace ، Eastside از خیابان Moor  تا Digbeth و Wolverhampton  مرکز شهر بین ایستگاه های تراموا و اتوبوس بدون نیاز به اتصال به کابل رفت و آمد کند.

Centro پیش بینی می کند هزینه صرفه جویی شده در نتیجه عملکرد تراموا بدون اتصال به کابل در این چهار بخش حدود 650 هزار پوند باشد و این امر در بلند مدت می تواند به عدم نیاز به آماده سازی جاده ها یا ساختمان ها برای کابل کشی کمک کند.

تراموای Urbos به ابرخازن هایی مجهز است که اکنون برای خیابان های این شهر نامناسب شناخته می شود در حالی که در زمان سفارش این تراموا تکنولوژی باطری به خوبی پیشرفت نکرده بود.

اکنون مقامات این شهر در حال مذاکره با تامین کنندگان باطری هستند. هنوز قیمت این طرح نهایی نشده است اما پیش بینی می شود این کار هزینه ای در حدود 3.15 میلیون پوند در پی داشته باشد. این باطری ها در سقف تراموا نصب خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: