جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 بهمن 1394     
افتتاح ایستگاه مرکزی بازسازی شده لاهه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، ایستگاه مرکزی بازسازی شده لاهه به تازگی توسط شهردار این شهر، Jozias van Aartsen و وزیر محیط زیست و زیرساخت ها، Sharon Dijksma افتتاح شده است.

این پایانه بازسازی شده روشنایی بهتری داشته، جادارتر بوده و منظم تر از ایستگاه ساخته شده در دهه 1970 است. در این ایستگاه سفرهای ریلی، اتوبوسی و تراموا انجام می شود.

در ساختمان 120 متری با عرض 96 متر و ارتفاع 22 متر این ایستگاه که ورودی آن در هر چهار طرف نمایی شیشه ای دارد به راحتی می توان قطارها، تراموا و اتوبوس های داخل آن را دید. سقف شیشه ای این ساختمان که با هشت ستون فولادی پشتیبانی می شود دارای مساحتی به اندازه دو زمین فوتبال است و از 218 شیشه الماسی شکل هر یک به اندازه 8 متر در 12 متر ساخته شده است.

طراحی این ایستگاه جدید در دسامبر 2003 زمانی که اعلام شد ایستگاه قبلی قابلیت پاسخ گویی به رشد تقاضا و جمعیت را ندارد، تایید شد. گمان می رود تعداد مسافران روزانه این ایستگاه از 190 هزار نفر کنونی به 270 هزار نفر تا سال 2025 برسد. بازسازی این ایستگاه در دو فاز و با پلتفرم های تراموا در سال 2006 و سپس ساخت ایستگاه اصلی در سال 2011 انجام شد.

این پروژه بخشی از برنامه مدرن سازی ایستگاه های ملی است که توسط ProRail انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: