جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 بهمن 1394     
مشخصات G5 Lite ال جی لو رفت

 
 

ال جی تصمیم دارد تا پرچمدار جدیدش را با نام G5 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کند، به تازگی اطلاعاتی از یک گوشی جدید ال جی فاش شده که با توجه به مشخصاتش همچون رم سه گیگابایتی، صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی احتمالا نسخه ای جدید از پرچمدار ال جی با نام G5 lite خواهد بود.



به دنبال ارسال دعوتنامه های ال جی برای مراسم رسمی اش در نمایشگاه جهانی موبایل، این برند کره ای رونمایی از G5 پرچمدار جدیدش را در تاریخ دوم اسفند ماه تایید کرد.


بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده این دستگاه با شماره مدل LG H830 یا LG F700 همراه است و در همین راستا شایعاتی مبنی بر وجود مدل LG H840 نیز به گوش می رسد. به تازگی مشخصاتی از این گوشی در پایگاه داده GFXBench منتشر شده است.


بر اساس ویژگی های یاد شده، LG H840 با سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با وضوح Quad HD که از ال جی G5 کوچک تر است، همراه خواهد بود. بنابراین نمی توان گفت این دستگاه بهتر از جی ۵ می باشد. همچنین پردازنده دستگاه نیز تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام اعلام شده که در مقایسه به چیپست احتمالی اسنپدراگون ۸۲۰ جی ۵، ضعیف تر است.


در اطلاعات موجود در پایگاه داده، هر دو دوربین اصلی و ثانویه این محصول ۸ مگاپیکسلی هستند و وضوح ۳۲۶۴×۲۴۴۸ پیکسلی نیز دارند. لازم به ذکر است چنین بنچمارک هایی عموما در مورد اندازه دقیق مگاپیکسل دوربین ها اطلاعاتی فاش نمی کنند.


عجیب تر از تمامی مشخصات ذکر شده این است که H840 با نسخه ۴٫۴ اندروید یعنی کیت کت همراه خواهد بود. این در حالی است که جدیدترین نسخه پلتفرم یاد شده، مارشملو است که دو نسل جلوتر از آن قرار دارد و استفاده از نسخه قدیمی برای یک محصول جدید چندان عادی نیست.

 

با جمع بندی اطلاعات موجود، پیش بینی می شود این دستگاه نسخه Lite الی جی G5 خواهد بود. اما در حال حاضر نمی توان چنین ادعایی را تائید کرد و گفت که H840 در همان روزی که G5 معرفی گردد، به نمایش گذاشته خواهد شد. تا برگزاری MWC زمان زیادی باقی نمانده و تا آن زمان بدون شک اطلاعات بیشتری از گوشی های ال جی منتشر خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: