جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مرداد 1393     
خدمات شرکت واحد اتوبوس رانی تهران در روز عید فطر

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ؛ پیمان سنندجی در خصوص برنامه خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی برای روز عید فطر گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی همه ساله در ماه مبارک رمضان خدمات رسانی حمل و نقلی برای دو برنامه مهم را بر عهده دارد. یکی برنامه "روز قدس " و دیگری برنامه روز "عید فطر " که در مکان مصلی امام خمینی تهران برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت: برنامه روز قدس با شکوه هر چه تمامتر در جمعه گذشته برگزار شد و طبق پیش بینی ها 1500 دستگاه اتوبوس برای این برنامه در نظر گرفته بودیم که به دلیل استقبال مردم و حضور گسترده در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی تعداد اتوبوس هایی که برای سرویس دهی حاضر شدند به 3000 دستگاه رسید.

سنندجی گفت: برای روز عید فطر نیز قرار است  به 250 پایانه  و میدان مهم شهر تهران و نیز مساجد و پایگاه های بسیج اتوبوس اعزام شود و این ناوگان آمادگی دارد به تقاضای ارگان ها و سازمان ها یا تشکیلات مذهبی که متقاضی خدمات حمل ونقلی این ناوگان باشند، سرویس دهی کند.

وی در ادامه افزود:  در حال حاضر تعداد 4000 دستگاه اتوبوس برای این مراسم در نظر گرفته ایم  که نمازگزاران را از مبادی که مشخص شده  به سوی مصلی تهران هدایت خواهند کرد که در این زمینه و برای رفاه حال نمازگزارن هماهنگی های لازم با پلیس راهور انجام شده  است.

سنندجی در خصوص خدمات رسانی برای بازگشت نمازگزاران نیز بیان داشت: اتوبوس ها در خیابان های اطراف مصلی دپو می شود و با توجه به مسیر های معین شده و با نصب بنر و اطلاع رسانی در داخل اتوبوس ها خطوط برای برگشت مسافران نمازگزار آماده هستند.

سنندجی در خاتمه گفت: ساعت شروع به کار ناوگان اتوبوسرانی برای سرویس دهی از ساعت 30/5 بامداد خواهد بود.

 سرویس های ویژه  از مبادی خطوط مختلف اتوبوسرانی به شرح ذیل به سمت مصلي بزرگ امام خميني (ره )  حرکت خواهد کرد:

 ميدان رسالت _فلكه اول و دوم تهرانپارس _ چهارراه تهرانپارس _ ميدان نبوت _ ميدان 13 آبان _ حكيميه _ خراسان _ افسريه _ شهيد محلاتي _ پايانه خاوران _ ميدان راه آهن _  ابوذر _ آذري _ جليلي _ بازار دوم نازي آباد _ شهرك وليعصر(‌عج) _ يافت آباد _ خليج فارس _ ميدان صنعت _ ميدان صادقيه _ خاني آباد _ دولت آباد _ 13آبان رجايي _ خزانه بخارايي _ تهرانسر _ شهرك شهيد باقري _ دهكده المپيك _ شهران _ جنت آباد _ پونك _ تجريش _ ولنجك _ اختياريه _ لويزان _ چيذر  _ نياوران  _ دارآباد _ جماران _ شهرك شهيد محلاتي  _ شهرك قائم و شهرك شهيد بروجردي.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: