جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 بهمن 1394     
قرارداد ساخت 3200 تن زباله سوز در شهر تهران تا پایان امسال نهایی می شود

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه امیدواریم تا پایان امسال قرار دادهای حداقل 3200 تن زباله سوز را در شهر تهران نهایی کنیم، اظهار کرد: امیدواریم ظرف مدت 18 ماه مقدمات ساخت این زباله سوزها در سطح شهر تهران فراهم شود.

دکتر حسین جعفری با اشاره به فرا رسیدن نخستین سالگرد راه اندازی اولین زباله سوز کشور اظهار کرد: زباله سوز آراد کوه تنها زباله سوز کشور است که با ظرفیت 200 تن، سه مگاوات برق در هر روز برای ورود به شبکه تامین می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه به فرانسه و بازدید از زباله سوز این کشور، گفت: در زمینه افزایش زباله سوزها نیازمند اصلاحاتی در قانون هستیم چرا که در حال حاضر شعاع 120 کیلومتری در قانون برای ایجاد صنایع وجود دارد که با مصوبه موردی هیات دولت  امکان ایجاد برخی صنایع داده می شود، در نتیجه ضرورت دارد تا در خصوص زباله سوزها قوانین اصلاح شود.

جعفری با اشاره به اینکه هیات دولت سازمان حفاظت محیط زیست را ملزم کرده تا استانداردهای لازم را برای ایجاد زباله سوزها در محیط شهری تدوین و ابلاغ کند، در این باره اظهار کرد: امیدواریم با تدوین استانداردهای لازم ، امکان بهره گیری از زباله سوزهای جدیدی که در دینا استفاده می شود را در محیط شهری داشته باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: