جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 بهمن 1394     
تاییدیه گوشی اندرویدی و تاشوی فیلیپس

 
 

با تاییدیه گرفتن گوشی تاشو و اندرویدی فیلیپس بالاخره شایعات رنگ حیقیت گرفتند. محبوبیت گوشی های هوشمند پای برندهای جدید را به بازار این محصولات باز کرده است، فیلیپس نیز یکی از همین شرکت هاست که حالا خبرها از تایید گوشی جدیدش حکایت می کنند.



فیلیپس در دنیای لوازم الکترونیک یکی از برندهای شناخته شده اروپایی می باشد، جذابیت دنیای گوشی های هوشمند انگیزه تولید این دستگاهها را در کمپانی فیلیپس نیز به وجود آورد. دفتر مرکزی کمپانی فیلیپس در شهر آمستردام در هلند واقع شده و این شرکت محصولات خود را به بیش از ۶۰ کشور دنیا ارائه می دهد و حالا به دنبال تکرار این موفقیت در دنیای موبایل می باشد.


چندی پیش دستگاهی ساخت فیلیپس با شماره مدل S711L در فهرست سازمان TENAA ثبت شد. تبلت مورد با صفحه نمایش ۷ اینچی و لمسی، قابلیت تماس صوتی نیز بهمراه داشت، به همین دلیل لقب موبایل غول پیکر هم برای آن استفاده می شد، بعد از این دستگاه حالا نوبت به گوشی دیگری از این شرکت رسیده است.


به تازگی وب سایت رسمی TENAA گزارشی را منتشر نمود که نشان می دهد یکی از محصولات فیلیپس، به تازگی توانسته تاییدیه این موسسه را دریافت نماید. بر اساس اطلاعات درج شده در این گزارش، این محصول که یک گوشی هوشمند تاشوی اندرویدی است، V800 نام دارد و از سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی بهره می برد.

 



طبق این گزارش، V800 فیلیپس به یک صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی از نوع TFT با وضوح ۷۲۰p و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویری با کیفیت ۱۰۸۰p مجهز می باشد. 


از دیگر مشخصات این گوشی نیز می توان به حافظه رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز و پشتیبانی از شبکه LTE 4G اشاره نمود.



لازم به ذکر است که این گوشی ۱۹٫۱ میلی متر ضخامت و ۲۰۶ گرم وزن دارد. فعلا جزئیاتی از زمان عرضه و قیمت احتمالی این محصول منتشر نشده، اما از آن جایی که گواهی TENAA را دریافت کرده می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک روانه بازار شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: