جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 بهمن 1394     
آغاز فروش گوشی GX8 هواوی

 

به گزارش itsn: یکی از جدیدترین گوشی های هواوی که اخیرا در نمایشگاهی بزرگ رونمایی شده بود، قیمت گذاری و آماده فروش می باشد. هواوی علاوه بر طراحی زیبای این گوشی مشخصاتی کاربرپسند نیز برای آن در نظر گرفته تا رضایت هر چه بیشتر کاربران را جلب نماید.

هواوی نسخه‌ جدید G8 را در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد. این گوشی میان رده از شبکه‌ LTE پشتیبانی می‌کند. هواوی می گوید که جنس بدنه این گوشی ۹۰% از فلز است. به نظر می رسد که هواوی GX8، گوشی بسیار خوبی باشد اما نمی توان آن را فرا تر از یک گوشی میان رده دانست. این گوشی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی داشته و وضوح ۱۰۸۰p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون ۶۱۵ و پردازنده  هشت هسته ای تامین می شود. دو گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل توسعه از طریق کارت حافظه از مشخصه های بخش حافظه این گوشی هستند. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید ۵.۱ لالی پاپ می باشد و اما این امیداواری وجود دارد که در آینده ای نزدیک آپدیتی برای این اندروید منتشر شود. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی های این گوشی هستند.

چندی پیش کمپانی هواوی در حالی فروش محصول جدید خود یعنی گوشی هوشمند GX8 را در ایالات متحده آغاز نمود که گوشی نام برده در آن زمان فقط از طریق وب سایت آمازون به فروش می رسید.

اگرچه در آن موقع هم نام این محصول در فروشگاه آنلاین رسمی هواوی درج شده بود، اما میزان موجودی آن، صفر بود. اما براساس خبرهایی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا گوشی GX8 اینک از وضعیت ناموجود خارج شده و علاقمندان می توانند از روز جمعه از طریق سایت های GetHuawei.com، Bestbuy و همچنین برخی خرده فروشی ها نظیر Newegg آن را خریداری نمایند.


این محصول در سه رنگ Mystic Champagne، Space Grey و Horizon Gold و با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است، گوشی هوشمند GX8، نسخه جدیدی از مدل G8 است که هفت ماه پیش (ژوئیه ۲۰۱۵) روانه بازار شده بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: