جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 بهمن 1394     
ورود خودروهای دوگانه سوز برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور گفت :  طرح نوسازی 90 هزار دستگاه تاکسی دوگانه سوز از 12 بهمن ماه امسال آغاز و پایان شهریور ماه سال 95 به اتمام خواهد رسید.

مهران کفاش در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت : ثبت نام این طرح از تاریخ 12 تا 21بهمن ماه امسال می باشد که 8 هزار دستگاه از خودروهای جدید در اسفند 94 و فروردین 95 تحویل داده شده و از اردیبهشت سال 95 ماهیانه 15 هزار دستگاه وارد ناوگان خواهد شد.

وی افزود : از اهداف اجرای این طرح از رده خارج نمودن تاکسی های فرسوده است که این امر موجب کاهش میزان آلودگی هوا می گردد.

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی ، تسهیلات برای خرید این تاکسی ها 20 میلیون تومان با نرخ سود 16 درصد و باز پرداخت 4 ساله تعیین شده است همچنین مبلغ 5 میلیون تومان از طرف دولت برای اسقاط خودروی فرسوده اعطا می گردد و مانده مبلغ خودرو را تاکسیداران پرداخت خواهند نمود.

کفاش خاطرنشان کرد : رانندگان تاکسی می توانند به منظور تسهیل در روند ثبت نام، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با توجه به عدد سمت راست پلاک خودروها در روزهای تعیین شده به دفاتر پیشخوان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام نمایند. 

وی در پایان گفت : امیدواریم با ایجاد این طرح ها کمک بزرگی به توسعه حمل ونقل عمومی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی گشته و طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی مورد استقبال تاکسیداران قرار گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: