جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 بهمن 1394     
بهره برداری و آغاز ۶۶ پروژه عمرانی و فرهنگی در غرب تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ۱۰ پروژه از میان ۶۶ پروژه عمرانی و فرهنگی ورزشی آماده افتتاح در شهرستان ملارد مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهرستان ملارد با مساحت ۹۶۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر یکی از ۱۵ شهرستان استان تهران است.

این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و صفادشت در غرب استان تهران واقع شده که از غرب و شمال به استان البرز، از جنوب به شهرستان رباط کریم و شهرستان ساوه و از شرق به شهرستان شهریار محدود است. این شهرستان دارای بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی وکارخانه در شهرک ها و لکه های صنعتی صفادشت، دهک و قپچاق است.

همچنین دارای ۱۵ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است که از این میزان بیش از ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات باغی و زراعی تولید می شود. عمده محصولات زراعی شهرستان ملارد گندم، جو، ذرت، و عمده محصولات باغی زردآلو، سیب و گیلاس است. ملارد رتبه اول تولید طیور در استان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش به مناسبت سالگرد سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۰ پروژه شاخص از میان ۶۶ پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی شهرستان ملارد با حضور نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بهمن خطیبی فرماندار ملارد، حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان، علی اکبر خراسانی شهردار ملارد و جمعی از معاونین فرماندار و مدیران ادارات این شهرستان افتتاح شد.

این ۶۶ پروژه در بخش های کشاورزی، عمران، شهری و روستایی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و صنعتی کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری شد.

اولین پروژه/ کلنگ زنی بازار موبایل؛ این پروژه از سوی شهرداری ملارد به مساحت ۳۸۲ مترمربع در سه طبقه و با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال ساخته و بهره برداری می شود.

دومین پروژه/ کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی؛ این پروژه در زمینی به مساحت ۱۱۹۰ مترمربع و زیربنای حدود ۸۰۰۰ مترمربع در ۸ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری شهرستان ملارد ساخته و بهره برداری می شود.

سومین پروژه/ افتتاح بازار روز اطلس؛ این پروژه به مساحت ۸ هزار مترمربع در ۳ طبقه و ۱۴۱ باب مغازه با اعتبار ۲۵۰ هزار میلیون ریال از سوی بخش خصوصی ساخته شده است.

چهارمین پروژه/ مجتمع تجاری پارلین؛ این پروژه بنایی با مساحت ۱۷ هزار متر مربع است که در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع از سوی بخش خصوصی ساخته و دارای ۴ طبقه و ۱۷۲ واحد مغازه بوده و موجب اشتغال ۳۰۰ نفر می شود. این پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی ساخته شده است.

پنجمین پروژه/ پارک ورزشی؛ این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی کلنگ زده شد.

ششمین پروژه/ آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ خط انتقال فاضلاب شهر ملارد و تصفیه خانه فاضلاب؛ عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از سال ۱۳۹۵ آغاز خواهد شد و طی دو سال باید به بهره برداری برسد.

هفتمین پروژه/ افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت میدان امام حسین خوشنام

هشتمین پروژه/ کلنگ زنی گلخانه شهرداری صفادشت

نهمین پروژه/ پایگاه اورژانس روستای یوسف آباد قوام

دهمین پروژه/ بازدید از شرکت صنعتی آران سیج و افتتاح طرح توسعه

نعمت الله ترکی پس از حضور ۸ ساعته در این شهرستان و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های با چند سرمایه گذاری خصوصی برای حضور در پروژه های استان دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: