جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 بهمن 1394     
اعمال تمهیدات ترافیکی یوم الله 22 بهمن از چهارشنبه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم 22 بهمن پرداخت.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که امروز (سه شنبه) در ساختمان فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: محدودیت‌های تردد ممنوع  از ساعت 23 چهارشنبه مورخ 21 بهمن ماه اعمال خواهد شد که در همین راستا تردد در خیابان آزادی در مسیر شرق به غرب از ابتدای خیابان  شهید برادران عزیزی به سمت غرب، جاده مخصوص غرب به شرق از ابتدای راستگرد مخصوص به آیت الله سعیدی به سمت میدان، بزرگراه جناح از خیابان دانش به سمت جنوب و دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوب میدان آزادی به رینگ داخل میدان ممنوع است.

وی در ادامه افزود: محدودیت‌های تردد در روز 22 بهمن که از ساعت 7 صبح 22 بهمن اعمال می‌شود به شرح زیر است:

1-طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب در ادامه افزایش به سمت خیابان انقلاب اسلامی از میدان انقلاب تا میدان فردوسی و گسترش محدوده به سمت میدان امام حسین(ع) در صورت نیاز و با نظر فرماندهان و همچنین طول مخصوص جاده کرج از دور برگردان تامین اجتماعی بعد از پل ستاری تا میدان آزادی.

2-طول بزرگراه محمد علی جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی.

3-طول بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی.

4-در تمامی رمت و لوپ‌های پل غیر همسطح بزرگراه شیخ فضل الله وروردی به بزرگراه محمدعلی جناح.

5-بزرگراه نواب جنوب به شمال از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و خیابان توحید در مسیر شمال به جنوب از میدان توحید تا خیابان آزادی به هنگام افزایش تردد راهپیمایی کنندگان.

6-بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان تیموری تا دور برگردان ضلع جنوبی به سمت خیابان آزادی.

7-خیابان حبیب الهی و خیابان اکبری و بلوار برادران شهید عزیزی از آخرین تقاطع به جنوب تا خیابان آزادی.

8-خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی تا جاده مخصوص کرج.

9-خیابان کارگر در حد  فاصل خیابان جمهوری تا پل کشاورز (حرکت خلاف جهت خیابان لبافی نژاد به سمت شمال کنترل شود.)

10-طول خیابان فردوسی در حد فاصل خیابان جمهوری تا سمیه (حرکت‌های خلاف جهت در طول خیابان قرنی از خیابان طالقانی و سمیه کنترل می‌شود.)

11-طول خیابان ولیعصر(عج) در حد فاصل خیابان جمهوری تا طالقانی.

12-مسیر عمود بر خیابان آزادی در ضلع شمالی شامل خیابان دکتر غریب شمالی، خیابان اسکندری شمالی از خیابان فرصت شیرازی به سمت خیابان آزادی، خیابان رودکی شمالی و خیابان خوش شمالی.

13-مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی شامل خیابان جمال زاده، خیابان نوفلاح، خیابان زارع و خیابان اوستا و ساسان به سمت خیابان آزادی، خیابان  اسکندری جنوبی، خیابان  رودکی جنوبی و خوش جنوبی از کلهر به سمت شمال تا خیابان آزادی، خیابان جیحون از بهنود به سمت شمال تا خیابان آزادی.

14-مسیرهای عمود بر خیابان‌‌های انقلاب در ضلع شمالی شامل خیابان استاد نجات اللهی و خیابان حافظ از سمیه به سمت جنوب بار شمال جنوب به حافظ از ابتدای پل به سمت روی پل هدایت خواهد شد، خیابان فلسطین وصال شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان 16 آذر از بلوار کشاورز و پور سینا.

15-مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع جنوبی شامل خیابان خارک از استاد شهریار، خیابان ابوریحان، خیابان  راضی، خیابان دانشگاه، خیابان 12 فروردین- خیابان منیری جاوید از دکتر لبافی نژاد به سمت شمال تا خیابان انقلاب.

بر همین اساس ممنوعیت‌های توقف در جهت پاک سازی معابر به شرح زیر است:

1-طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه از هر دو مسیر.

2-طول جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان طول بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح در هر دو مسیر.

3-طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی پور و در ادامه تا میدان امام حسین (ع) از هر دو مسیر.

سردار حسینی بیان کرد: تمامی مبادی ورودی به رینگ داخلی میدان آزادی از ساعت 22 چهارشنبه مسدود خواهد بود و تمامی مسیرهای منتهی به میدان آزادی تا ساعت 6 صبح روز 22 بهمن باز و از این ساعت به بعد تمامی محدودیت‌‌های تردد پیش بینی شده اعمال خواهد شد.

وی گفت: در تمامی معابر دارای محدودیت تردد از ورود و تردد موتور سیکلت‌ سواران و خلاف جهت وسایل نقلیه جلوگیری به عمل می‌آید همچنین ترمینال مسافر بری غرب از ساعت 21 فردا شب تا پایان مراسم 22 بهمن تعطیل است و اتوبوس‌هایی که از شهرستان‌های غرب کشور به مقصد تهران مسافر جا به جا می‌کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: