جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 بهمن 1394     
ثبت نام بیش از 3 هزار خودرو در طرح نوسازی

به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر  تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ثبت نام تاکسی های فرسوده در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از تاریخ 12 بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا تاریخ 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت لذا در این راستا کلیه متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به دفاتر پیشخوان ثبت نام نمایند.

عیسی محمدپور در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: از روز اول ثبت نام تاکنون بیش از 3 هزار تاکسیران در طرح نوسازی ثبت نام کرده اند در این راستا از تمامی تاکسیرانان تقاضا می شود هر چه زودتر در روزهای باقی مانده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی افزود: کلیه رانندگان تاكسی های فرسوده ای كه رقم آخر پلاك آنها به عدد 8 ختم می شود می توانند روز دوشنبه 19 بهمن ماه و تاكسی های فرسوده ای كه رقم آخر پلاك آنها عدد 9 می باشد روز سه شنبه 20 بهمن ماه می توانند در دفاتر پیشخوان ثبت نام نمایند.

وی در ادامه اذعان داشت: همچنین  تاكسی های فرسوده ای كه رقم آخر پلاك آنها عدد یك است می توانند روز چهارشنبه 21 بهمن برای ثبت نام با در دست داشتن مدارک به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام خاطرنشان کرد: متقاضیان باید در زمان ثبت نام اصل سند خودرو ( برگ سبز ) ، اصل کارت خودرو ، اصل کارت ملی مالک خودرو ، اصل پروانه بهره برداری و اصل پروانه فعالیت خود را به همراه داشته باشند.

محمدپور در ادامه گفت: خودروهایی که عمر آن ها بیش از 10 سال است می توانند در این طرح شرکت کنند همچنین در این طرح سمند EF7 و پژو  جایگزین خودروهای فرسوده خواهد شد

وی در خصوص زمان تحویل این خودروها تصریح کرد: زمان  تحویل خودروها از اسفندماه آغاز می شود و در این ماه ۸۰۰۰ دستگاه، در فروردین‌ماه ۷۰۰۰ دستگاه و در ماه‌های بعد، در هر ماه ۱۵ هزار دستگاه جایگزین می‌شود تا این‌که در پایان شهریورماه تمامی ۹۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان خارج و خودروهای نوع جایگزین خواهد شد.

مدیر نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در حال حاضر حدود 800 دفتر پیشخوان در شهر تهران وجود دارد که متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به این دفاتر مراجعه نمایند.

محمدپور در ادامه اظهار داشت: همچنین ساعات مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت از 8 صبح تا 18  اعلام شده که متقاضیان می توانند در این ساعات به دفاتر مراجعه کرده و ثبت درخواست خود را انجام دهند.

وی افزود: رانندگان باید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و این فرصت را از دست ندهند در صورت عدم ثبت نام این خودروها جریمه و اعمال قانون خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: امید است مردم  در راستای کاهش آلودگی هوا و آلایندگی ها و همچنین کاهش مصرف سوخت مشارکت لازم را داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: