جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 بهمن 1394     
برنامه ارائه خدمات ریلی پرسرعت در پراگ

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، قرار است سازمان حمل و نقل Arriva Vlaky از 29 فوریه خدمات مسافربری برون شهری غیردولتی را در مسیری 49 کیلومتری بین شهرهای پراگ و بنشوف کشور چک آغاز کند.

قطارهای نیمه سریع این مسیر یلی در روزهای هفته هر دو ساعت حرکت خواهند کرد. زمان این سفر 51 دقیقه خواهد بود که کم تر از زمان سفر با قطارهای محلی با ایستگاه های منطقه ای است اما قیمت بلیط هر دوی این خدمات مشابه خواهد بود.

Arriva تصمیم دارد تنها قطار دیزلی قابل استفاده 845.001 خود را که بیشینه سرعت 120 کیلومتر بر ساعت و 143 صندلی دارد در این مسیر به کار گیرد. این قطار توسط Pars nova Šumperk بازسازی شده است.

Arriva از 23 سپتامبر تا 13 دسامبر سال 2013 هشت دستگاه قطار نیمه سریع را در مسیری 26 کیلومتری بین پراگ وKralupy nad Vltavou وارد ناوگان خدمات رسانی خود کرد اما موفق نشد برای ادامه این برنامه مقامات محلی را راضی به ارائه یارانه کند.

این سازمان در 5 مارس نیز خدمات مسافت طولانی بین پراگ و ترنچین اسلوواکی را ارائه دهد. هدف ارائه این سرویس که روزهای شنبه از پراگ حرکت کرده و 5 ساعت بعد به ترنچین می رسد، دانشجویان هستند. این سفر 5 ساعته بسیار سریع تر از خدمات اتوبوسی کنونی در این مسیر خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: