جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 بهمن 1394     
ساخت شبکه ریلی جدید در کان فرانسه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهرداری کان، شهری در فرانسه، از برنامه خود برای ساخت شبکه راه آهن سه لاینی خبر داده است که اواخر سال 2109 افتتاح می شود.

بر اساس برنامه اولیه اعلام شده در دسامبر سال 2011، بخش اعظم این راه آهن از تبدیل شبکه اتوبوسی TVR کنونی ایجاد خواهد شد اما در مطالعه امکان پذیری این طرح اعلام شده است که باید بخش هایی نیز به این راه آهن جدید افزوده شود تا ارائه خدمات آن در مکان های پر ترافیک بهتر شده و عملکرد شبکه بهبود یابد.

 این سه لاین بین Hérouville Saint Clair و Ifs Jean Vilar، Campus 2 و Presqu’île و Théâtre و Fleury sur Orne ساخته خواهند شد.

این شبکه به طور کلی طول 16.8 کیلومتر داشته و شامل 37 ایستگاه خواهد بود. دو بخش اصلی این ساختار جدید، مسیری 2.2 کیلومتری از Théâtre به Presqu’île و 1 کیلومتر مسیر فراتر از پایانه اتوبوس های کنونی در Grace de Dieu به سمت Hauts de l’Orne in Fleury است.

گمان می رود ارائه خدمات در بخش های مشترک سه مسیر این شبکه ریلی هر 3 دقیقه در ساعات اوج شلوغی باشد. قرار است ناوگانی متشکل از 23 قطار برای این شبکه تهیه شود. هزینه کلی این پروژه که قرارداد آن از جولای 2015 امضا شده، در حدود 247 میلیون یورو پیش بینی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: