جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 بهمن 1394     
بار ترافیکی خیابان شریعتی تهران روان سازی شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،بار ترافیکی محور شمال به جنوب خیابان شریعتی تا تقاطع بزرگراه شهید همت در تهران با احداث پل روگذر کاهش یافت.

سلیمانی شهردار منطقه۳ با اشاره به اینکه تقاطع خیابان شریعتی با بزرگراه شهید همت به عنوان یک شاهراه ارتباطی مهم مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد تصریح کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی و آلایندگی ها و روان سازی بار ترافیکی و صرفه جویی در زمان سفر های درون شهری و توقف های طولانی در  این محدوده، احداث پل روگذر در این تقاطع  به تصویب رسید که طی هشت ماه تکمیل و در حال حاضر به صورت آزمایشی مورد  بهره برداری قرار گرفته است.

مهندس سلیمانی با اشاره به اجرای چندین پروژه ی ترافیکی در سطح منطقه ۳ تصریح کرد: اگر چه ممکن است این پروژه ها در زمان اجرا معضلاتی را در رفت و آمد  ایجاد کنند اما با همکاری و صبوری شهروندان، پس از اجرا تا حدود زیادی باعث تسهیل در رفت وآمد و کاهش زمان تردد خودروها خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ در ادامه احداث فضاها ی مکث و قطعات فضای سبز و آبنما  و نورپردازی ، ساماندهی پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی را از جمله اقدامات آتی منطقه برای زیباسازی محدوده این پل عنوان کرد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: