جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 15 بهمن 1394     
خبرهای ناامید کننده از اچ تی سی

به گزارش itsn : به دنبال رقابت تنگاتنگ در بازار گوشی های هوشمند و ظهور برندهای جدید، بعضی از شرکتها همچون اچ تی سی با مشکلاتی مواجه شدند. اگرچه این برند تایوانی تلاش هایی بسیاری برای رهایی از بحران انجام داده، اما به تازگی خبرهایی ناخوشایند برای طرفدارانش منتشر شده است.


اچ تی سی، در ابتدای فعالیتش توانست به خوبی توجه کاربران را جلب نماید و طرفدارن بسیاری را در بازارها به خود اختصاص داد. اما رفته رفته و با روی کار آمدن شرکت های مختلف نتوانست موفقیت هایش را تکرار نماید تا جاییکه خبرهایی در مورد واگذاری و فروش این برند نیز به گوش رسید. در حال حاضر اچ تی سی همچنان دارد تا با تغییر سیاست های شرکت بحران مالی خود را حل نماید، اما این طور که پیداست چندان موفق نبوده است.


در ادامه ارائه گزارشات مالی از سوی کمپانی های مختلف، شرکت تایوانی اچ تی سی هم گزارش مالی خود را منتشر کرد و عنوان نمود که جمع درآمدهایش در سه ماهه نهایی سال ۲۰۱۵ برابر با ۷۶۶ میلیون دلار بوده که کسب چنین درآمدی، در نهایت زیان خالص ۱۰۱ میلیون دلاری را در بر داشته است.


در سه ماهه نهایی سال ۲۰۱۴ این شرکت تایوانی قادر شد تا سود خالصی بسیار اندک و معادل ۱۴.۷ میلیون دلار برای خود کنار بگذارد اما در دوره سه ماهه اخیر با زیانی ۱۰۱ میلیون دلاری مواجه شده است.


در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ این شرکت گزارش داد که زیان خالصی معادل ۱۳۹ میلیون دلار داشته و در دوره دوم نیز، زیان خالص اش به ۲۵۲ میلیون دلار رسید. در نتیجه می توان گفت که با توجه به عملکرد مالی اچ تی سی در ۹ ماه اخیر، شرایط مالی این شرکت کم کم در حال بهبود بوده و زیان آن نیز در حال کاهش یافتن است.


«چیالین چانگ» (Chialin Chang) مدیر ارشد امور مالی طی کنفرانس کوچکی که برای اظهار گزارش مالی ترتیب داده شده بود، صادقانه عنوان نمود که فروش پرچمدار سال گذشته این شرکت موسوم به One M9 مطلوب نبوده و کمتر از انتظارات برند مورد بحث بوده است. با این حال اچ تی سی اشاره می کند که به فروش بالاتر محصولات بعدی امیدوار است.



در این میان باید اظهار داشت که HTC تاکید بسیار زیادی بر آینده شرکتش در زمینه واقعیت مجازی دارد و در ماه های آتی اولین هدست مجازی خود را برای استفاده همه کاربران عرضه خواهد کرد.https://telegram.me/itsn_ir




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: