جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 بهمن 1394     
عکس یادگاری بگیرید مصاحبه ممنوع!

دومین روز جشنواره فیلم فجر 34 در کاخ مردمی فجر با اکران سه فیلم در بخش های نگاه نو و سودای سیمرغ برگزار شد.

خبرگزاری فارس:دومین روز جشنواره فیلم فجر 34 در کاخ مردمی فجر با اکران سه فیلم در بخش های نگاه نو و سودای سیمرغ برگزار شد.

*سه شنبه ای بدون تاخیر

مراسم فرش قرمز و نمایش سه فیلم اولین سه شنبه جشنواره فجر این بار بدون تاخیر برگزار شد تا شاید نویدی در برقراری نظم بیشتر در تمامی برنامه‌های کاخ باشد، البته فقط شاید.

*وی آی پی یا دخمه/خبرنگاران کاخ مردمی؛ورژن جدید بینوایان

به نظر می رسد در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر، تنها افرادی که تافته جدابافته جمع اند و باید با هر نوا که نواخته شود هماهنگ باشند فقط و فقط اصحاب رسانه اند، در دومین روز جشن سینما هم وعده ها فقط بعید بود و بعد کش و قوس فراوان قرار شد اصحاب رسانه در وی آی پی پردیس ملت که ابعادش به زعم بعضی به دخمه بودن طعنه می زند و کیفت صدا و تصویرش که قابل وصف نیست به تماشای فیلم بشینند و آدم شکش می بُرد که شاید ویکتورهوگو ورژن جدیدی از بینوایان را از روی سرنوشت خبرنگاران کاخ مردمی فجر نوشته و ما بی‌خبریم.

‌*وقتی کی‌مرام نقش و فیلمش را به خبرنگاران تقدیم می‌کند

میلاد کی‌مرام که  در مراسم فرش قرمز فیلم «امکان مینا» با شعف و مهربانی گفت که نقش یک خبرنگار را بازی کرده و می‌خواهد فیلم را به اصحاب رسانه تقدیم کند که این حرف وی با تشویق تمامی اهالی رسانه که در این دو روز خود را میهمان ناخوانده کاخ مردمی می‌دانستند، مواجه شد.

‌* عکس آری؛ مصاحبه خیر!

روال جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به گونه‌ایی است که تیم اجرایی جشنواره و برخی مسئولان پردیس دست به دست هم دادند و تمام تلاششان را می‌کنند که تنها به عکاسان و فیلمبرداران اجازه ثبت رویدادها را بدهند و خبرنگاران با خشونت و بی خشونت از هر نوع مصاحبه منع شده‌اند و اگر خبرنگاری مصاحبه‌ایی بگیرید یا شانس آورده‌ و یا از گروه خشن تشریفات زرنگ‌تر بوده. البته در این میان حتی عکاس‌ها هم گزینشی انتخاب شدند و به برخی رسانه‌ةای تزار اول کشور که باعث رونق هر ساله جشنواره هستند سهمیه کارت عکاس تعلق نگرفته، گرچه این محرومیت رسانه‌ها از پوشش خبری نیست و اگر بهتر فکر شود تنها محرویت جشنواره از این رسانه‌هاست و بس.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: