جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 بهمن 1394     
افتتاح 66 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال در فیروزکوه

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،فرماندار فیروزکوه گفت: در ایام دهه فجر۶۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال در شهرستان فیروزکوه افتتاح خواهد شد.

طاهری در حاشیه ملاقات مردمی در رابطه با اجرای برنامه های دهه مبارک فجرگفت: بحث ابتکاری بودن برنامه‌ها بخصوص برای نسل سوم انقلاب با موضوع های مختلف مخصوصا فرهنگی و هنری در قالب نرم افزار ، پرهیز از اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای اقشار مختلف مردم و برنامه ریزی جهت حضور حداکثری مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ۷ اسفند٬ نکات مهمی است که همه مسئولین شهرستان باید مد نظر قرار دهند.

وی برنامه‌های امسال دهه فجر در فیروزکوه را حول محورهای فرهنگی و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی با مشارکت و حضور حداکثری جوانان برشمرد و افزود: دهه فجر بیش از همه باید برای جوانان و نوجوانان تبیین و شفاف‌سازی شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است یادآور شد: دهه فجر یکی از برهه های مهم نظام است و لازم است که مسئولان در کنار مردم در مراسمات این دهه به خصوص راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته باشند .

طاهری تاکید کرد: دهه فجر امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که در ایام انتخابات هستیم و مسئولان و مدیران باید مراقب باشند که این دهه به خصوص افتتاح پروژه ها سیاسی نشود.

وی برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف به‌خصوص نسل جوان را ضروری عنوان کرد و افزود: با مردمی کردن اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر بر تاثیرگذاری آن‌ها افزوده می‌شود.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: یک دستگاه و سازمان به تنهایی قادر به اجرای مناسب برنامه‌های دهه مبارک فجر نیست و بر همین اساس نیاز است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و همچنین مشارکت حداکثری مردم برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در شهرستان فیروزکوه را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم .

وی بر ضرورت تکمیل طرح های عمرانی شهرستان طبق برنامه زمانبندی شده در سال جاری و کیفیت اجرای طرح ها تاکید کرد و گفت: در ایام دهه فجر 66 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مراسم ۲۲ بهمن امسال را به دلیل مصادف شدن با اجرای برجام و همچنین در پیش بودن انتخابات، متفاوت از سالهای قبل اعلام کرد و افزود : پیروزی در مذاکرات هسته ای و به نتیجه رسیدن تلاش های ۱۲ ساله ایران برای به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی و رفع تحریم های ظالمانه، یک دستاورد ملی است و در تبلیغات ایام دهه فجر باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد .

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، طاهری با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های ایام الله دهه فجر داشته باشند، گفت: باید با بهر‌ه‌گیری از تمام ظرفیتها و توان شهرستان، برنامه‌های دهه مبارک فجر را بطور مطلوب برگزار کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: