جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 بهمن 1394     
برنامه ای جدید برای افزایش دسترسی به حمل و نقل عمومی در لس آنجلس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات شهر لس آنجلس برنامه تلفن هوشمند جدیدی به نام Go LA را معرفی کرده اند که راه کاری برای ارتقای دسترسی به روش های مختلف حمل و نقل در دومین شهر بزرگ ایالات متحده است.

برنامه Go LA برخلاف روش های قبلی برای بهبود رفت و آمد روزانه، تمام گزینه های حمل و نقل موجود در این شهر را بررسی کرده و کوتاه ترین، ارزان ترین و در دسترس ترین گزینه برای رفتن به مقصد را به کاربر نشان می دهد. این برنامه با همکاری Xerox عرضه شده است تا برای مسافران این شهر گزینه های حمل و نقل بهینه را نشان دهد که حمل و نقل شهری آسان تر شود.

شهردار لس آنجلس، Eric Garcetti گفت: "برنامه Go LA به شهروندان کمک می کند با اتصال به آن از طریق تکنولوژی تلفن هوشمند بهترین راه برای رفتن به مقصد خود را بیابند. این برنامه به شهروندان فرصت می دهد تا گزینه های سریع تر، ارزان تر و سبزتر حمل و نقل از آزادراه ها تا مترو و مسیرهای دوچرخه سواری را بیابند و در عین حال به ما کمک می کند تا با اطلاعات مفید به دست آمده تصمیماتی اتخاذ کنیم که به نفع شهروندان است."

این برنامه تلفن همراه، زمان، هزینه، میزان آلایندگی و مزایای سلامتی پیاده روی، دوچرخه سواری، رانندگی با خودروی شخصی، پارکینگ، حمل و نقل عمومی و گزینه های حمل و نثل اظطراری را جمع آوری و ارزیابی کرده و راه های متعددی را برای رسیدن به مقصد در اختیار کاربر قرار می دهد. این برنامه با جمع آوری و ترکیب گزینه های حمل و نقل عمومی و خصوصی و نیازهای شهروندان طراحی و ارائه شده است.

این برنامه با دریافت مقصد کاربر و زمان ایده آل برای رسیدن به آن و ارزیابی مسیرهای مختلف بر اساس سریع تر، ارزان تر و سبزتر، گزینه های منتخب را پیشنهاد می دهد. در گزینه های ارائه شده جزئیات مسیر سفر، هزینه، تعداد کالری هایی که سوخته می شود و میزان انتشار گازهای آلاینده نیز نشان داده می شود تا کاربر بهترین گزینه را انتخاب کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: