جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 بهمن 1394     
منطقه 10رتبه اول در دارا بودن بافت‌های فرسوده

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 10 از نظر دارا بودن بافت فرسوده در رتبه نخست قرار دارد.

رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در خصوص مشکلات موجود در منطقه 10 اظهار داشت: منطقه 10 به لحاظ دارا بودن بافت‌های فرسوده در رتبه نخست قرار دارد و با دارا بودن 2.3 دهم متر فضای سبز برای هر نفر  از ضعیف ترین مناطق به شمار می‌آید.

وی افزود: امیدواریم سند بالا دستی مدیریت شهری براساس نیاز مردم تنظیم شود و نه سیاست‌های پیمانکاران که به شهر تحمیل می‌کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بافت‌های فرسوده موجود در میدان قزوین و خیابان‌های اطراف خطرات زیادی برای مردم منطقه ایجاد کرده است و وجود دو قنات قدیمی در محله تیموری باعث ریزش چندین ساختمان شده است.

حافظی تصریح کرد: در محله شبیری و جی پادگانی به نام جی وجود دارد که به منظور احداث فضای سبز توسط شهرداری دو سال پیش گود برداری شده اما بعد از یک سال دوباره پر شد و باعث نشست یک متری زمین‌های  اطراف شده است و امروز این محل به مکانی برای تجمع معتادان تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از پارک‌های منطقه 10 تخریب و به دادگاه جنایی تبدیل شده است که مشکلات امنیتی زیادی را برای مردم منطقه ایجاد کرده و کارخانه آرد موجود در منطقه باعث آلودگی هوا شده است.

 رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروازهای فرودگاه مهرآباد باعث آلودگی صوتی زیادی برای مردم شده و در منطقه هفت چنار زباله‌ها به درستی جمع آوری نمی‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: