جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هشدار داد:
دلیل افزایش نرخ جرایم رانندگی پُر کردن خزانه دولت نباشد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که امیدواریم دلیل افزایش تا صد در صدی نرخ جرایم رانندگی، پُر کردن خزانه دولت نباشد، گفت: به موضوع افزایش جرایم به هیچ وجه نباید نگاه درآمدزایی داشته باشیم.     

مهندس محمد اسماعیل سعیدی افزود: مسائل و مشکلات ترافیکی باید با تدبیر مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار گرفته و به صورت ریشه ای برای آنها چاره اندیشی شود و افزایش جرایم رانندگی تنها راه حل آن نیست.

وی با اشاره به این که زمان گماردن پلیس در چهار راه و ایستادن پلیس کنار چراغ قرمز سپری شده، اظهار کرد: در صورت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و هوشمندسازی مدیریت ترافیک شهری، کمتر شاهد این گونه صحنه ها خواهیم بود.

سعیدی با بیان این که راه حل این است که دولت مبالغی که از محل افزایش جرایم رانندگی به خزانه دولت ریخته می شود را به حساب شهرداری ها واریز کند، تصریح کرد: در این صورت، این مبالغ در جهت توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و هوشمندسازی ترافیک هزینه خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این که راه حل کسب درآمد، افزایش قبوض آب و برق و دو برابر کردن مالیات ها و جریمه های رانندگی نیست، خاطرنشان کرد: مردم در حالی که درآمد کافی ندارند، نباید تاوان سوء مدیریت ها را بدهند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: