جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 بهمن 1394     
One M10بادوربین۱۲مگاپیکسلی

کمپانی اچ تی سی در حال کار بر روی پرچمدار جدید خود می باشد. بر اساس آخرین خبرها گوشی One M10 به دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس لیزری مجهز خواهد شد. این طور که پیداست اچ تی سی تصمیم دارد تا یکی از قدرتمندترین رقبا را روانه بازار اندرویدی ها نماید.


سری One M اچ تی سی معمولا ماه فوریه یا مارس معرفی می‌شوند، بنابراین به نظر می‌رسد فاصله چندانی تا معرفی ان باقی نمانده است. اطلاعات جدیدی از پرچمدار جدید تایوانی‌ها که حدود یک الی دو ماه دیگر معرفی خواهد شد، توسط Evleaks  و Evan Blass لو رفته است. HTC نام پروژه گوشی هوشمند خود را Perfume نام‌گذاری کرده و تلاش زیادی برای بازگشتی قدرتمند به میدان رقابت اسمارت‌فون ها کرده است.


Blass اذعان دارد M10 دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار اولترا پیکسل همراه خواهد بود. پیش از این نیز HTC در گوشی‌های One M7 و M8 از فناوری اولترا پیکسل استفاده کرده بود که در ادامه ترجیح به تغییر آن در One M9 داد. ناگفته نماند دوربین ۲۰ مگاپیکسلی ساخت توشیبای M9 هم عملکرد قابل توجهی ارائه نکرد و در برابر رقبایش حرفی برای گفتن نداشت. به نظر می‌رسد HTC دوباره به استفاده از فناوری اولتراپیکسل در دوربین پرچمدار خود روی آورده اما این‌بار، با افزایش تعداد پیکسل‌ها از ۴ به ۱۲ و جلب رضایت کاربران دارد. همچنین فوکوس لیزری که به قابلیتی پرطرفدار و همه‌گیر بدل شده نیز به افزایش هرچه بیشتر کیفیت تصاویر ثبت شده کمک می‌کند.


صفحه نمایش ۵.۱ اینچی One M10 با وضوح ۲۵۶۰x1440 پیکسل از نوع QHD AMOLED می‌باشد. به‌نظر می‌رسد خود اچ تی سی هم از نمایشگرهای LCD خود خسته شده و نمونه‌ باکیفیت تری را جانشین آن کرده است. جدیدترین و قدرتمند‌ترین پردازنده Qualcomm که با نام Snapdragon 820 شناخته می‌شود در کنار ۴GB رم و ۳۲GB حافظه داخلی، تجربه‌ای روان و سریع برای کاربر به ارمغان خواهد آورد و از پس هرگونه کارهای سنگین پردازشی به راحتی بر خواهد آمد . هنوز اطلاعی درباره اسپیکرهای جلوی دستگاه یا نوع و ظرفیت باتری به‌دست نیامده است.

 

گفته می‌شود One M10 با ظاهری متفاوت عرضه خواهد شد که البته بی‌شباهت‌ به One A9 نخواهد بود. پرچمدار جدید اچ تی سی طراحی ظریف‌تری نسبت به A9 خواهد داشت.  معرفی One M10 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا دور از انتظار است و احتمالا HTC برای پرچمدار جدیدش مراسمی مجزا برگزار خواهد کرد. https://telegram.me/itsn_ir

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: