جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
دعوتنامه هواوی برای نمایشگاه MWC 2016

 

هواوی اکنون عنوان سومین تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا را دارد و بدون شک یکی از شرکت کنندگان در کنگره جهانی موبایل بارسلونا می باشد. خبری خوب برای طرفداران این برند اینکه هواوی با ارسال دعوتنامه هایش برای این نمایشگاه تاریخ کنفرانسش را اعلام کرده است.

 

زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه MWC 2016، باقی نمانده و تقریبا هر روز اطلاعات بیشتری از این رویداد منتشر می شود. MWC 2016 در بارسلونای اسپانیا برگزارد می‌شود و از ۲۲ تا ۲۵ فوریه به طول خواهد انجامید. طبق روال عادی، قبل از شروع به کار کنگره و در ۲۱ فوریه، کمپانی های مختلف رویداد مطبوعاتی خود را برگزار خواهند کرد. حالا زمان کنفرانس هواوی در MWC 2016 مشخص شده است.


با  توجه به دعوتنامه‌ای که هواوی برای این کنفرانس مطبوعاتی ارسال کرده، تاریخ برگزاری آن ۲ اسفند ( ۲۱ فوریه ) برنامه ریزی شده، اما جزییاتی بیشتری از زمان دقیق این رویداد در دسترس نیست.


متن دعوتنامه به شرح زیر است :

 ” ما از شما دعوت می‌کنیم تا در این مراسم به «ریچارد یو» مدیرعامل هواوی، گروه کسب‌وکار مشتریان و سایر مدیران هواوی در جدیدترین کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ ملحق شوید. بیایید و ببینید هواوی چگونه به نیاز نسل جدید نوآوری‌های موبایلی پاسخ می‌دهد. “

متاسفانه هیچ تیزر یا پوستری به همراه این دعوتنامه ارسال نشده و همین حدس محصولات احتمالی جدید هواوی را دشوار می‌کند. پرچمدار جدید این شرکت Mate 8 در نمایشگاه CES 2016 دی‌ماه رونمایی شد و شایعات زیادی هم خبر از معرفی P9 در چند هفته پس از برگزاری نمایشگاه می‌دهند. به این ترتیب مشخص نیست که هواوی قصد دارد چه محصولاتی را به نمایش بگذارد. سال گذشته هواوی در همین مراسم از ساعت هوشمند خود پرده‌برداری کرد اما از آن‌جایی که دو نسخه جدید از این ساعت به تازگی در CES 2016 رونمایی شده‌اند عرضه جانشینی برای آن نیز کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد. 


تمامی کمپانی ها از جمله سونی، ال‌جی و سامسونگ تاریخ کنفرانسشان را روی ۳۲ اسفند تنظیم کرده اند. اچ‌تی‌سی هم به طور معمول به جمع این تولید کنندگان می‌پیوندد.

https://telegram.me/itsn_ir

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: