جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 بهمن 1394     
انتشار تصاویری از اکسپریا C6 سونی

 

کمپانی سونی در حال کار بر روی عضو جدید سری گوشی های اکسپریای خود می باشد. تصاویر جدید از گوشی اکسپریا C4، علاوه بر اطلاعاتی از شکل ظاهری دستگاه، مشخصات دستگاه را نیز بیش از پیش در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

سونی یکی از شرکت های حاضر در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون می باشد، این برند ژاپنی تصمیم دارد تا برای رقابت با دیگر شرکت های حاضر در این رویداد گوشی جدیدی را با نام کسپریا C6 رونمایی کند. 


این در حالی است که گوشی های قبلی این سری، همچون اکسپریا C5 ultra با مشخصاتی همچون صفحه نمایش بدون حاشیه کناری و دوربین قدرتمند معرفی شدند و بدون شک با مشاهده امکانات این گوشی ها توقع کاربران از سری جدید این مجموعه نیز بالاتر می باشد.


با اینکه این شرکت ژاپنی تا کنون وجود این گوشی هوشمند را تایید ننموده اما چند هفته پیش تصاویری از آن منتشر شده بود که از ورودش به بازار رقابتی خبر می دادند.


به تازگی تصاویری از اکسپریا C6 توسط اکانتی به نام @OnLeaks که یکی از منابع قابل اعتماد به شمار می رود در توییتر منتشر شده است.  تصاویر نشان می دهند که گوشی هوشمند مورد به نظر زبان طراحی مشابه اکسپریا C5 اولترا را که در سال گذشته معرفی شده بود خواهد داشت و گمانی زنی می گردد همانند صفحه نمایش ۶ اینچی آن، صفحه نمایش این محصول نیز حاشیه بسیار باریک و وضوح ۱۰۸۰p داشته باشد.


البته هنوز اندازه صفحه نمایش معلوم نیست اما گمانه زنی می گردد که کوچک تر از ۵ اینچ نیست و همچنین بر اساس شایعات موجود باید گفت این دستگاه با تراشه هشت هسته ای مدیاتک Helio P10 همراه خواهد بود.

 


با توجه به تصاویر سونی اکسپریا C6 می توان متوجه که این دستگاه در سه رنگ عرضه خواهد شد اما برای آگاهی از امکانات و ویژگی های واقعی این گوشی هوشمند باید تا اسفند ماه و برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلون منتظر بمانیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: